Jacek Gadzinowski (360commerce): Wszystko jeszcze przede mną

Jacek Gadzinowski (360commerce): Wszystko jeszcze przede mną

Tym razem z Marketingową 11 zmierzył się Jacek Gadzinowski, prezes 360commerce, agencji zajmującej się doradztwem w zakresie e-commerce i e-marketingu. Publicysta, bloger, specjalista sprzedaży, marketingu i komunikacji. Pasjonat sportów deskowych: kitesurfing, wakeboarding, snowboard, longboard.

1. W marketingu internetowym najważniejsze są… 

 Efekty działań i ich „policzalność”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej marce (osobistej) skrzydeł, to...

 Kampania marketingowa (synergia ATL i Internetu) wprowadzenia gry na rynek - Blair Witch Project. Dzięki temu nieznana wcześniej marka Play It (w ramach Onet.pl, grupa ITI) zaistniała w szerokiej świadomości. Również późniejsze prowadzenie marki Play It i zdobycie 16% rynku gier komputerowych w Polsce (2003).

 3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to...

Wszystko jeszcze przede mną.

 4. Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumny, to...

 Marketing zintegrowany dla KKS Lech Poznań (oparty na mediach społecznościowych i public relations) oraz wielokrotne zwiększenie sprzedaży internetowej produktów związanych z tą marką.

 5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to...

 Budowa marki RMF FM, na początku istnienia tej stacji radiowej. Eventy, trasy koncertowe, relacje z fanami i liderami opinii, często marketing "partyzancki".  Ten marketing o lata wyprzedzał to, co teraz niekiedy możemy zobaczyć w innych konfiguracjach, innych brandów.

 6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to...

 Content video. Youtube oraz telewizje internetowe.

 7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to...

 Facebook.

 8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są...

 Zrozumienie wspólnych celów i profesjonalne podejście do tego, co się robi.

 9. Swoje inspiracje czerpię z...

 Z rozmów z ludźmi poza Internetem oraz obserwacji życia.

 10. Gdybym miał sprzedawać polskie koszulki w Chinach, a miałbym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to...

 Wynająłbym 1 mln Chińczyków, ubrał w koszulki białe i czerwone. Ustawił w kształt polskiej flagi i zrobił fotografię z kosmosu. Zasięg takiej akcji, gwarantowany!

 11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że...

 To lubię.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij