Wirtualny asystent w polskich salonach Jean Louis David

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wirtualny asystent w polskich salonach Jean Louis David

Polskie salony fryzjerskie Jean Louis David, jako pierwsze na świecie w ramach międzynarodowej sieci działającej w 30 krajach świata, wdrożyły rozwiązanie wirtualnej asystentki, zbudowane w oparciu o platformę botów – Talkie.

Wdrożony system posługując się językiem naturalnym umożliwia klientom salonów umówienie, odwołanie lub przełożenie wizyty. Talkie jest platformą botów głosowych zaprojektowaną od podstaw przez firmę Pragmatists. Dzięki wykorzystaniu technik tzw. głębokiego uczenia (Deep Learning-DL) i sztucznej inteligencji (Artificial Intelligence-AI) stworzono interfejs komunikacji głosowej, który usprawnia kontakty z klientami sieci Jean Louis David.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Klienci oczekują, aby infolinia, przez którą można umówić się na wizytę, była dostępna wieczorami i w dni wolne od pracy. Co naturalne nie chcą też długo oczekiwać na połączenie z konsultantem. Podjęliśmy zatem decyzję o dostosowaniu naszej obsługi do potrzeb klientów i wdrożyliśmy wirtualną asystentkę – powiedział Tomasz Bączyk, członek zarządu Provalliance Poland, właściciela marki Jean Louis David.

Korzystanie z systemu jest bardzo proste dla użytkowników. Klient dzwoni na infolinię Jean Louis David i zostaje połączony z wirtualną asystentką, z którą prowadzi rozmowę w języku polskim. Wirtualna asystentka umożliwia umówienie, odwołanie lub przełożenie wizyty o dowolnej porze dnia i nocy – system działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku. Wirtualna konsultantka odpowiada również na pytania związane z usługami dostępnymi w danym salonie i może równocześnie prowadzić rozmowy z wieloma klientami, co eliminuje czas oczekiwania na połączenie – jest to istotne szczególnie podczas sezonowych lub dobowych szczytów. Asystentka pozwala również na utrzymanie stałego, wysokiego poziomu jakości obsługi.

Dzięki zastosowaniu rozwiązań sztucznej inteligencji (AI) wirtualna asystentka jest w stanie rozpoznać i powitać znanych sobie klientów po imieniu. Rozumie na jaką usługę klient chce się zapisać i potrafi sprawdzić, czy konkretna usługa jest świadczona w danym salonie. Sprawdza też wolne terminy w grafiku i jeżeli podany przez klienta termin jest już zajęty, proponuje alternatywne godziny lub salony. Wirtualna konsultantka udziela też informacji na temat usług świadczonych w salonach oraz godzin ich otwarcia. Po uzgodnieniu terminu wizyty wirtualna asystentka dokonuje rezerwacji w systemie, może też przełożyć lub odwołać wizytę, albo przypomnieć szczegóły rezerwacji. Na koniec przesyła klientowi wiadomość tekstową z potwierdzeniem wizyty.

Talkie umożliwia optymalizację procesów wewnątrz firmy oraz pozwala na bardziej efektywny, ustandaryzowany kontakt z klientami, co przekłada się na wymierne korzyści biznesowe i pozwala na podniesienie jakości obsługi klientów dzięki skróceniu czasu oczekiwania na konsultantów i umożliwieniu kontaktu z infolinią przez całą dobę.

Platforma Talkie obejmuje również dostęp do Talkie Analytics – serwisu, który w przejrzysty sposób pokazuje zarówno ogólne statystyki, jak i szczegóły każdej z przeprowadzanych przez wirtualną asystentkę rozmowy, pozwalając na kompleksową analizę całego procesu.

– Talkie Analytics umożliwia ocenę każdej rozmowy wirtualnej asystentki oraz wykorzystanie jej do uczenia algorytmów sztucznej inteligencji. Analizujemy rozmowy, które charakteryzują się najlepszą konwersją, a dane z rozmów są zapisywane, dzięki czemu Talkie może się uczyć. Cały proces jest zautomatyzowany i stanowi źródło cennych danych dla Jean Louis David – mówi Paweł Lipiński, założyciel i dyrektor generalny firmy Pragmatists.

W najbliższej przyszłości Provalliance planuje dalszą rozbudowę rozwiązania.

– Kolejny krok w rozwoju naszego systemu to budowa rozwiązania typu omnichannel, w którym połączymy wszystkie kanały kontaktu z klientem. Właśnie tego oczekują klienci, żeby wszystkie usługi można było kupić zdalnie bez względu na kanał kontaktu: poprzez naszą stronę internetową, wirtualnego asystenta, rozmowy telefoniczne, bota tekstowego oraz interakcje bezpośrednio w salonach firmy – dodaje Tomasz Bączyk.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij