Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Google uruchomiło serwis, na którym można śledzić najpopularniejsze zapytania dotyczące nadchodzących wyborów

Od 11 października br. na specjalnie uruchomionej podstronie w Trendach Google można sprawdzić, które partie polityczne i komitety są wyszukiwane najczęściej i jakim zainteresowaniem użytkowników cieszą się kandydaci na prezydentów największych miast w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2018-10-12

Trendy Google to narzędzie umożliwiające przeglądanie informacji zyskujących popularność w sieci. Narzędzie działa w czasie rzeczywistym, dzięki czemu w prosty sposób można ocenić, co aktualnie jest popularne w internecie. Usługa pozwala m.in. na porównanie częstotliwości różnych zapytań na wykresie, a rankingi można sortować także według języka i państwa, z którego zapytania pochodzą.

Z okazji zbliżających się wyborów samorządowych Google uruchomiło specjalny serwis, na którym można śledzić najpopularniejsze zapytania dotyczące samych wyborów oraz hasła z nimi powiązane. A zatem możemy dowiedzieć się jakie tematy okołowyborcze zajmują internautów oraz jakich partii i komitetów szukają. Prezentujemy również informacje o tym jak często internauci wyszukują poszczególnych kandydatów na prezydentów stolic wszystkich 16 województw. Zainteresowanie wyszukiwanymi informacjami można zobrazować również na wykresie i sprawdzić jak zmieniało się na przestrzeni czasu.

Jedno z haseł najszybciej zyskujących na popularności brzmi: kiedy są wybory 2018? Przypominamy – już za 9 dni, w niedzielę 21 października 🙂

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Adam Malczak
Corporate Communications Manager, Google

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się