Pokaz Cannes Lions 2018 już 22 listopada

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Pokaz Cannes Lions 2018 już 22 listopada

Najbardziej emocjonujące reklamy, nagrodzone na prestiżowym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności w Cannes, będzie można obejrzeć już 22 listopada podczas Pokazu Cannes Lions. Tym razem aż w 9 kinach sieci Multikino widzowie przekonają się, że reklamy mogą być lepsze od filmów.

Przyjdź do kina i zobacz reklamy, które są zbyt dobre do telewizji! Pełen emocji i rozrywki, dwugodzinny seans to niepowtarzalna okazja, aby zobaczyć reklamy docenione na tegorocznym Festiwalu Kreatywności w Cannes. Ten niezwykły pokaz międzynarodowych reklamówek bawi jak najlepsza komedia, wzrusza niczym wytrawny dramat oraz wciąga i zaskakuje jak mocny thriller. To światowej klasy animacje, produkcje z niesamowitymi efektami specjalnymi, przypominające często etiudy filmowe. Pokaz już na stałe wpisał się w kalendarz wydarzeń związanych z reklamą, a z roku na rok poszerza swoje grono fanów, bijąc rekordy popularności.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pokaz odbędzie się 22 listopada o godz. 19.00, jednocześnie w ośmiu miastach Polski. Zapraszamy do sieci kin Multikino: Gdańsk, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań Stary Browar, Warszawa Ursynów, Warszawa Złote Tarasy, Wrocław Pasaż, Zabrze.

Bilety dostępne od 12 października w kasach biletowych lub online na stronie Multikina www.multikino.pl.

Cena biletów:

  • Multikino Złote Tarasy: 37,00 PLN BRUTTO /bilet normalny
  • Multikino Ursynów: 35,00 PLN BRUTTO /bilet normalny
  • Pozostałe kina: 27,00 PLN BRUTTO /bilet normalny

Więcej informacji na temat Pokazu Cannes Lions znajduje się na stronie www.imaginationday.pl.

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Multikino, Starcom, Saatchi & Saatchi IS
Sponsorzy: AMS, DPD
Partnerzy: Coca-cola, Erly, MyTaxi
Patroni medialni: Marketer +, NowyMarketing, My Company, PRoto, Marketing przy kawie, Social Press, Filmweb, Next.gazeta.pl, Radio Kampus, Dla Studenta

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij