BMW sprawiło, że Mona Lisa przemówiła

BMW sprawiło, że Mona Lisa przemówiła

Intelligent Personal Assistant, pierwszy asystent głosowy BMW, sprawił, że Mona Lisa przemówiła i odpowiadała nawet na najdziwniejsze pytania, które jej zadano.

Niemiecki koncern motoryzacyjny BMW podczas targów Paris Motor Show 2018 zaprezentował swojego pierwszego asystenta głosowego. By uświetnić ten moment, nieopodal paryskiego muzeum Luwr marka umieściła obraz z Mona Lisą, która przemówiła kobiecym głosem. W dniach 1-3 października b.r. odwiedzający słynne muzeum mogli porozmawiać z postacią z obrazu Leonardo Da Vinci i zapytać ją o cokolwiek chcieli.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jak się okazało, Mona Lisa biegle mówi po angielsku i francusku, i z niecierpliwością czeka na nowy model samochodu marki BMW, w którym pojawi się pierwsza asystentka głosowa ;).  

PS

Dzieła sztuki ostatnio często pojawiają się w popkulturze. Przykładem tego jest chociażby teledysk Katarzyny Nosowskiej „Nagasaki”, w którym dzieła sztuki z Muzeum Narodowego w Warszawie zostały ożywione.

PS2

Podobne wydarzenie zorganizował paryski Luwr. Klip do piosenki „Apeshit” Beyonce i Jaya Z został nakręcony wśród najpopularniejszych dzieł sztuki znajdujących się w słynnym muzeum. W związku z tym władze Luwru przez całe lato w 2018 roku organizowało specjalne oprowadzania śladami piosenkarzy.

PS3

Pozostając w temacie marketingu kultury, osoby zajmujące się zawodowo promocją kultury i sztuki opowiadają o tym, jakie metody marketingowe są według nich najskuteczniejsze w promocji działań kulturalnych.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij