Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

BMW sprawiło, że Mona Lisa przemówiła

BMW sprawiło, że Mona Lisa przemówiła
Intelligent Personal Assistant, pierwszy asystent głosowy BMW, sprawił, że Mona Lisa przemówiła i odpowiadała nawet na najdziwniejsze pytania, które jej zadano.
O autorze
1 min czytania 2018-10-15

Niemiecki koncern motoryzacyjny BMW podczas targów Paris Motor Show 2018 zaprezentował swojego pierwszego asystenta głosowego. By uświetnić ten moment, nieopodal paryskiego muzeum Luwr marka umieściła obraz z Mona Lisą, która przemówiła kobiecym głosem. W dniach 1-3 października b.r. odwiedzający słynne muzeum mogli porozmawiać z postacią z obrazu Leonardo Da Vinci i zapytać ją o cokolwiek chcieli.

Jak się okazało, Mona Lisa biegle mówi po angielsku i francusku, i z niecierpliwością czeka na nowy model samochodu marki BMW, w którym pojawi się pierwsza asystentka głosowa ;).  

PS

Dzieła sztuki ostatnio często pojawiają się w popkulturze. Przykładem tego jest chociażby teledysk Katarzyny Nosowskiej „Nagasaki”, w którym dzieła sztuki z Muzeum Narodowego w Warszawie zostały ożywione.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Podobne wydarzenie zorganizował paryski Luwr. Klip do piosenki „Apeshit” Beyonce i Jaya Z został nakręcony wśród najpopularniejszych dzieł sztuki znajdujących się w słynnym muzeum. W związku z tym władze Luwru przez całe lato w 2018 roku organizowało specjalne oprowadzania śladami piosenkarzy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS3

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Pozostając w temacie marketingu kultury, osoby zajmujące się zawodowo promocją kultury i sztuki opowiadają o tym, jakie metody marketingowe są według nich najskuteczniejsze w promocji działań kulturalnych.