Gazeta.pl uruchomiła projekt edukacyjny dla branży reklamowej – Gazeta.pl LAB

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Gazeta.pl uruchomiła projekt edukacyjny dla branży reklamowej – Gazeta.pl LAB

Gazeta.pl LAB to projekt edukacyjny Gazeta.pl skierowany do branży reklamowej. Jest to cykl spotkań, podczas których klienci reklamowi portalu będą mieli okazję lepiej poznać najnowsze trendy dotyczące treści i reklamy w internecie oraz projekty realizowane przez zespół Gazeta.pl.

Projekt Gazeta.pl LAB został zainaugurowany podczas konferencji QUALITY LAB, która odbyła się we wtorek, 23 października br. – Dzisiejsze spotkanie to początek większej formuły – dużego projektu merytorycznego – zapowiedział podczas konferencji Bartosz Hojka, prezes zarządu Agory. – Chcemy stworzyć platformę inspiracji i edukacji, w ramach której zespół portalu będzie się dzielić z Państwem wiedzą i realnymi studiami przypadków – mówił Hojka, witając gości na pierwszej konferencji w ramach projektu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Gazeta.pl LAB to cykl spotkań dla klientów portalu: zarówno dużych konferencji merytorycznych, jak i kameralnych warsztatów, szkoleń, śniadań edukacyjnych czy webinarów oraz szereg innych działań, mających na celu optymalizację i doskonalenie współpracy Gazeta.pl z klientami reklamowymi.

Pierwsza konferencja w ramach projektu Gazeta.pl LAB odbyła się we wtorek, 23 października br. w warszawskiej siedzibie Agory i była poświęcona tematyce jakości w cyfrowym świecie. Eksperci Gazeta.pl i zaproszeni goście opowiadali m.in. o tym, jak mierzyć efektywność działań w kontekście content marketingu, programmatic czy e-commerce. Wśród prelegentów QUALITY LAB znaleźli się Anna Gumkowska, Paweł Dubiel, Marzena Szkolak i Paweł Stremski z Gazeta.pl, Karolina Kraszewska i Tomasz Kryń z firmy Yieldbird, Krzysztof Budzyński z Hash.fm, Paweł Loedl z VML Poland oraz medioznawca dr Jacek Wasilewski. Gościem specjalnym wydarzenia była Julia Smith, jedna z najwybitniejszych ekspertek od brand safety na świecie, która mówiła m.in. o tym, dlaczego należy przeciwdziałać pojawianiu się oszustw reklamowych w internecie.

Spotkanie, pod patronatem IAB Polska, poprowadził Łukasz Kijek, redaktor naczelny serwisu Next.Gazeta.pl.

Kolejne spotkanie w ramach cyklu Gazeta.pl LAB to śniadanie dla klientów reklamowych portalu, którego tematem przewodnim będzie Weekend Gazeta.pl. Spotkanie z zaproszonymi klientami odbędzie się we wtorek, 30 października br.

Więcej informacji o projekcie Gazeta.pl LAB można znaleźć na stronie Lab.Gazeta.pl oraz na Facebooku Biura reklamy Gazeta.pl: Facebook.com/biuroreklamy.gazetapl

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij