Stwórz wirtualny makijaż z marką Semilac dzięki technologii AR

Semilac wraz z nowymi produktami wprowadza kolejne technologiczne udogodnienia dla swoich klientek. Od teraz polski producent lakierów hybrydowych na swoim profilu na Facebooku proponuje klientkom interaktywne narzędzie Augmented Reality, które pozwala na stworzenie wirtualnego makijażu.
O autorze
1 min czytania 2018-10-29

Marki z branży beauty kochają innowacje, nie tylko w swoich ofertach produktowych, ale również w kwestii dodatkowych usług, oferowanych mobilnym użytkowniczkom social mediów. Profil marki Semilac na kanale społecznościowym Facebook  zrzesza już ponad 600 tys. fanów, a sama marka dba o wysokiej jakości content, ale również niestandardowe pomysły aktywizujące użytkowników.

Od teraz marka umożliwia przetestowanie swojej linii kosmetyków do makijażu za pomocą Augmented Reality na Facebooku. Wystarczy włączyć kamerę Facebooka i „nałożyć” na siebie dowolnie wybrane z całego portfolio marki cienie do powiek, róże do policzków czy pomadkę.

– Semilac jako lider w swojej kategorii pragnie oferować produkty dopasowane do oczekiwań swoich klientek, a technologia AR jest idealnym rozwiązaniem będącym kluczem do odkrywania i doświadczania produktów marki. Jesteśmy w tym magicznym momencie, kiedy technologie są wystarczająco dopracowane, a konsumencki apetyt na ich używanie rośnie. Branża kosmetyczna jest naturalnym rynkiem dla technologii AR, biorąc pod uwagę możliwość zwiększenia interakcji z klientami, dlatego Semilac nie mógł jej ominąć w budowaniu Customer Experience marki – mówi Joanna Przybylska, Innovation Manager Semilac.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zakupy online w branży kosmetycznej, w której klientki są bardzo wrażliwe na różnice pojawiające się w oferowanej gamie kolorystycznej, są niezwykłym wyzwaniem dla rynku e-commerce. To już druga, po aplikacji Semilac pomagającej wykryć odcień lakierów znajdujących się w aktualnie dostępnej ofercie, funkcjonalność wspomagająca wybór odpowiedniego odcienia, będąca alternatywą do sprawdzania produktów w punktach sprzedaży.

– Należy podkreślić, że Semilac na bieżąco testuje i wykorzystuje potencjał nowych technologii. W marcu 2017 roku na stoisku na Targach Beauty Forum w Warszawie, premierowo zaprezentowano jedną z kolekcji marki – Semilac Ocean Dream – z wykorzystaniem narzędzia VR czy wirtualnej rzeczywistości, w której w podwodnym świecie mogliśmy posłuchać historii jej powstania oraz inspiracjach kolorystycznych – dodaje Joanna Przybylska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się