Startuje wielopokoleniowa kampania Zalando „Święta. Zawsze modnie”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Startuje wielopokoleniowa kampania Zalando „Święta. Zawsze modnie”

Zalando rozpoczyna kampanię 360° „Święta. Zawsze modnie”. Wzruszająca opowieść przedstawia grono ludzi w wieku od noworodków po stulatków, w której ukazana jest cała esencja Świąt – spędzanie czasu z najbliższymi, wzajemna troska a także poczucie wspólnoty, także poprzez uroczysty strój.

Z okazji nadchodzącej Gwiazdki grupa osób w wieku od 1 do 106 lat zebrała się, aby zaprezentować kampanię „Święta. Zawsze modnie” platformy modowej i lifestyle’owej Zalando. Kampania 360° zwraca uwagę na to, co naprawdę liczy się w Święta: czas z najbliższymi, troska o kochane przez nas osoby i odpowiedni ubiór na wspólne spotkanie. Zalando oferuje z najszerszym asortymentem modowym w Europie świąteczne stylizacje dla każdego – niezależnie od wieku, płci czy stylu.

Reklama rozpoczyna gaworzące dziecko, w tle słychać kolędę bożonarodzeniową „Cicha noc”. Krótki film przedstawia niezwykle zróżnicowaną obsadę złożoną z różnych modeli, wokalistów i ulicznych statystów, z których wszyscy śpiewają we własnych językach: jeden utwór łączący wszystkie głosy. Szeroki asortyment oferowany przez Zalando prezentowany jest przez aktorów ubranych na różne okazje: na przykład w przytulne, ciepłe swetry lub efektowne stylizacje wieczorowe. Spot ukazuje kolejno wszystkich bohaterów chóru – od najmłodszych dzieci po osoby starsze, kończąc na 106-letnim Harrym, który kołysze niemowlę w ramionach.

Kampanię wyreżyserował brytyjski reżyser Jake Nava, znany ze współpracy między innymi z Beyoncé i Adele. Natomiast za produkcję odpowiada amsterdamska agencja kreatywna Wieden+Kennedy. Zdjęcia kampanijne wykonał londyński duet fotograficzny Hill & Aubrey, przedstawiają serię scen znanych z okresu świątecznego.

Sceny nakręcone na potrzeby spotu telewizyjnego, materiału wideo dystrybuowanego w internecie i wersji kinowej są główną osią kampanii digitalowej oraz bazą kreacji reklamowej w druku, outdoorze i w kanałach własnych Zalando. Lokalne aktywacje zainaugurują kampanię na każdym z 17 rynków, na których obecne jest Zalando. Kampania pod hasłem „Święta. Zawsze modnie” ruszy 11 listopada na Zalando.pl.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij