ScreenLovers: wideo na Facebooku i influencer marketing przeinwestowane zdaniem media plannerów [badanie]

Wideo na Facebooku i influencer marketing są przeinwestowane, a sponsoring telewizyjny i product placement w programach internetowych – niedoszacowane, pokazuje badanie ScreenLovers zrealizowane na potrzeby konferencji VideoWars m.in. wśród specjalistów z agencji mediowych.
O autorze
1 min czytania 2018-11-05

Wideo na Facebooku jest najbardziej przeszacowanym segmentem na rynku reklamy multiscreen, sugeruje badanie ScreenLovers zrealizowane wśród pracowników agencji mediowych. 49 proc. z nich uważa, że skala wykorzystania tego formatu jest wyższa aniżeli wynikałoby to z potrzeb marek.

Drugą pozycję na liście przeinwestowanych segmentów multiscreen zajmuje influencer marketing – 46 proc. przedstawicieli agencji uważa, że skala wykorzystania influencerów w kampaniach jest zbyt duża. W przypadku tego segmentu widać jednak znacznie większą polaryzację opinii fachowców, bo 3 na 10 badanych twierdzi, że influencerzy są wciąż niedocenieni w budżetach.

Tegoroczne badanie ScreenLovers pokazuje też zmianę w postawie branży wobec klasycznej telewizji. O ile poprzednie badania ScreenLovers potwierdzały, że wydatki na tradycyjną TV są adekwatne do potrzeb reklamodawców, w tegorocznym badaniu aż 38 proc. respondentów z agencji uznała, że reklama spotowa jest przeinwestowana.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wyniki badania ScreenLovers, które objęło także przedstawicieli nadawców oraz marketerów, będą przedstawiane 15 listopada na konferencji VideoWars by ScreenLovers.

Słuchaj podcastu NowyMarketing