Not like any other: produkty IKEA przemawiają

Not like any other: produkty IKEA przemawiają
W spotach z serii „Not like any other” produkty marki IKEA przemówiły. W zabawny sposób krzesło, lampa, narzuta na łóżko, szafka kuchenna oraz półka na książki prezentują swoje walory.
O autorze
1 min czytania 2018-11-05

Wraz z wielkim otwarciem marketu IKEA w Indiach w sierpniu 2018 roku, marka stworzyła zabawną serię spotów, które są jednocześnie pierwszą kampanią szwedzkiego przedsiębiorstwa w tym kraju.

W spotach z serii „Not like any other” IKEA pozwoliła, by produkty same o sobie mówiły – i to dosłownie. Swoje walory w zabawny sposób prezentują krzesło, półka na książki, lampa, narzuta na łóżko oraz szafka kuchenna.

Za realizację odpowiada agencja Dentsu Impact.




LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W ramach otwarcia swojego pierwszego marketu w Indiach, IKEA postanowiła dostosować swoją ofertę i usługi do kraju, w którym je sprzedaje. W związku z tym wszystkie produkty są rozwożone do klientów spersonalizowanymi rikszami, które mają napęd na energię słoneczną.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

IKEA kolejny raz pokazuje, że na marketingu zna się wyśmienicie. Tym razem marka postanowiła poruszyć kubki smakowe swoich klientów, prezentując meble w taki sposób, by kojarzyły się z tabliczkami czekolady.

PS3

Tak łatwo pozbyć się starej rzeczy, która nam się już nie podoba. IKEA w kontynuacji kultowej reklamy sprzed 16 lat o lampie pokazuje, że taki przedmiot może zyskać nowe życie u kogoś innego w domu.

PS4

IKEA od zawsze stara się dostosowywać swoją ofertę i komunikację do kraju, w którym je sprzedaje. Poznajcie przykłady reklam, które marka przygotowała, by dopasować się do zwyczajów lokalnych społeczności.