Leave it to us: Burger King reklamuje dostawy do domu autentycznymi wypadkami samochodowymi

Leave it to us: Burger King reklamuje dostawy do domu autentycznymi wypadkami samochodowymi
Burger King wpadł na dość nietypowy pomysł reklamowania opcji dostawy do domu klienta – w kampanii „Leave it to us” pojawiły się zdjęcia autentycznych wypadków samochodowych, spowodowanych przez nieuważnych klientów, którzy jechali po zamówione jedzenie.
O autorze
0 min czytania 2018-11-06

Najnowsza kampania Burger Kinga „Leave it to us” reklamująca opcję dostawy do domu klienta na pierwszy rzut oka może zaskakiwać. Na zdjęciach widzimy rozbite samochody, które wjechały w lokale sieci fast-foodowej. Są to autentyczne wypadki, które spowodowali nieuważni klienci jadąc po zamówione w Burger Kingu jedzenie.

W ten sposób marka zachęca klientów do porzucenia pomysłu o odebraniu zamówienia na własną rękę i wybraniu opcji dostawy do domu za pośrednictwem aplikacji DoorDash.

Za realizację odpowiada agencja Lola MullenLowe.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Burger King ma na swoim koncie wiele ciekawych i nietypowych akcji. Jedną z nich jest eksperyment, w którym na przykładzie burgera Whoopera pokazano co się stanie, jeśli się nie zagłosuje w wyborach.

PS2

Z kolei z okazji Halloween, marka wprowadziła do swojej oferty burgera, po którym śnią się koszmary.