TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Leave it to us: Burger King reklamuje dostawy do domu autentycznymi wypadkami samochodowymi

Leave it to us: Burger King reklamuje dostawy do domu autentycznymi wypadkami samochodowymi
Burger King wpadł na dość nietypowy pomysł reklamowania opcji dostawy do domu klienta – w kampanii „Leave it to us” pojawiły się zdjęcia autentycznych wypadków samochodowych, spowodowanych przez nieuważnych klientów, którzy jechali po zamówione jedzenie.
O autorze
0 min czytania 2018-11-06

Najnowsza kampania Burger Kinga „Leave it to us” reklamująca opcję dostawy do domu klienta na pierwszy rzut oka może zaskakiwać. Na zdjęciach widzimy rozbite samochody, które wjechały w lokale sieci fast-foodowej. Są to autentyczne wypadki, które spowodowali nieuważni klienci jadąc po zamówione w Burger Kingu jedzenie.

W ten sposób marka zachęca klientów do porzucenia pomysłu o odebraniu zamówienia na własną rękę i wybraniu opcji dostawy do domu za pośrednictwem aplikacji DoorDash.

Za realizację odpowiada agencja Lola MullenLowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Burger King ma na swoim koncie wiele ciekawych i nietypowych akcji. Jedną z nich jest eksperyment, w którym na przykładzie burgera Whoopera pokazano co się stanie, jeśli się nie zagłosuje w wyborach.

PS2

Z kolei z okazji Halloween, marka wprowadziła do swojej oferty burgera, po którym śnią się koszmary.