Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Szwedzka stacja telewizyjna Viasat Nature stworzyła „żywy” billboard karmiący ptaki

Szwedzka stacja telewizyjna Viasat Nature stworzyła „żywy” billboard karmiący ptaki
By podkreślić realistyczną jakość obrazów transmitowanych przez Viasat Nature, stacja stworzyła „żywy” billboard z mini-karmnikami dla ptaków.
O autorze
0 min czytania 2018-11-09

Viasat Nature HD to szwedzka stacja telewizyjna o tematyce przyrodniczej. Przygotowując kampanię na rynek rosyjski, twórcy chcieli podkreślić realistyczną jakość obrazów zwierząt i natury, jakie kanał transmituje.

W ten sposób stacja Viasat Nature stworzyła billboard, który ten realizm doskonale odzwierciedla – na tle gałęzi drzew umieszono prawdziwe mini-karmniki dla ptaków.

PS

Z serii innych niekonwencjonalnych billboardów – odwrócony do góry nogami billboard easyJet.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Kolejny ciekawy przykład wykorzystania billboardu. Aviva w centrum Warszawy, obok skrzyżowania Alei Jerozolimskich i al. Jana Pawła II, umieściła pierwszy w Polsce billboard będący jednocześnie filtrem powietrza.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS3

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Marka Meaters postawiła na niekonwencjonalną promocję – reklamę 3D z ogromnym, 2-metrowym kabanosem, który wychodzi poza ramy billboardu.

PS4

Z kolei Coca-Cola jako pierwsza marka, stworzyła pierwszy zmechanizowany billboard 3D.