TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

IKEA udowadnia, że każde Święta da się uratować, nawet będąc zamkniętym w windzie

IKEA udowadnia, że każde Święta da się uratować, nawet będąc zamkniętym w windzie
Co się stanie, gdy dwóch zupełnie obcych sobie mężczyzn zostaje zamkniętych w windzie w Wigilię? IKEA w swoim spocie udowadnia, że nawet będąc w takiej sytuacji można godnie przeżyć Święta.
O autorze
1 min czytania 2018-11-14

IKEA po raz kolejny pokazała, że w świetny sposób potrafi zareklamować swoje produkty, dodając do tego mocny storytelling. Przykładem tego jest świąteczny spot marki.

Dwóch zupełnie obcych sobie mężczyzn zostaje zamkniętych w dużej windzie IKEI w Wigilię. Początkowo są załamani swoją sytuacją. Po dłuższej chwili jednak wpadają na pomysł, bo tę niefortunną sytuację spróbować jakoś naprawić i przekształcają windę w przytulny, mały pokoik, pełen świątecznych ozdób.

Tym spotem IKEA daje jeden, ważny przekaz: Nawet jeśli nie wszystko idzie po naszej myśli, spróbujmy dostrzec w tym jakieś pozytywy.

Za realizację odpowiada DDB Italia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Na zeszłoroczne Święta, IKEA stworzyła wzruszający spot, który pokazuje, że warto dosłownie łapać chwilę z najbliższymi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zanim sezon świąteczny ruszy w pełni, zobaczcie przegląd najlepszych zeszłorocznych reklam świątecznych. Ciekawe, czym w tym roku zaskoczą nas marki?

PS3

W spotach z serii „Not like any other” produkty marki IKEA przemówiły. W zabawny sposób krzesło, lampa, narzuta na łóżko, szafka kuchenna oraz półka na książki prezentują swoje walory.

PS4

Tak łatwo pozbyć się starej rzeczy, która nam się już nie podoba. IKEA w kontynuacji kultowej reklamy sprzed 16 lat o lampie pokazuje, że taki przedmiot może zyskać nowe życie u kogoś innego w domu.