Wraz z wielkim otwarciem marketu IKEA w Indiach w sierpniu 2018 roku, marka stworzyła zabawną serię spotów, które są jednocześnie pierwszą kampanią szwedzkiego przedsiębiorstwa w tym kraju.
W spotach z serii „Not like any other” IKEA pozwoliła, by produkty same o sobie mówiły – i to dosłownie. Swoje walory w zabawny sposób prezentują krzesło, półka na książki, lampa, narzuta na łóżko oraz szafka kuchenna.
Zobacz również
Za realizację odpowiada agencja Dentsu Impact.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W ramach otwarcia swojego pierwszego marketu w Indiach, IKEA postanowiła dostosować swoją ofertę i usługi do kraju, w którym je sprzedaje. W związku z tym wszystkie produkty są rozwożone do klientów spersonalizowanymi rikszami, które mają napęd na energię słoneczną.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
IKEA kolejny raz pokazuje, że na marketingu zna się wyśmienicie. Tym razem marka postanowiła poruszyć kubki smakowe swoich klientów, prezentując meble w taki sposób, by kojarzyły się z tabliczkami czekolady.
PS3
Tak łatwo pozbyć się starej rzeczy, która nam się już nie podoba. IKEA w kontynuacji kultowej reklamy sprzed 16 lat o lampie pokazuje, że taki przedmiot może zyskać nowe życie u kogoś innego w domu.
PS4
IKEA od zawsze stara się dostosowywać swoją ofertę i komunikację do kraju, w którym je sprzedaje. Poznajcie przykłady reklam, które marka przygotowała, by dopasować się do zwyczajów lokalnych społeczności.