IKEA po raz kolejny pokazała, że w świetny sposób potrafi zareklamować swoje produkty, dodając do tego mocny storytelling. Przykładem tego jest świąteczny spot marki.
Dwóch zupełnie obcych sobie mężczyzn zostaje zamkniętych w dużej windzie IKEI w Wigilię. Początkowo są załamani swoją sytuacją. Po dłuższej chwili jednak wpadają na pomysł, bo tę niefortunną sytuację spróbować jakoś naprawić i przekształcają windę w przytulny, mały pokoik, pełen świątecznych ozdób.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Tym spotem IKEA daje jeden, ważny przekaz: Nawet jeśli nie wszystko idzie po naszej myśli, spróbujmy dostrzec w tym jakieś pozytywy.
Za realizację odpowiada DDB Italia.
Na zeszłoroczne Święta, IKEA stworzyła wzruszający spot, który pokazuje, że warto dosłownie łapać chwilę z najbliższymi.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Zanim sezon świąteczny ruszy w pełni, zobaczcie przegląd najlepszych zeszłorocznych reklam świątecznych. Ciekawe, czym w tym roku zaskoczą nas marki?
PS3
W spotach z serii „Not like any other” produkty marki IKEA przemówiły. W zabawny sposób krzesło, lampa, narzuta na łóżko, szafka kuchenna oraz półka na książki prezentują swoje walory.
PS4
Tak łatwo pozbyć się starej rzeczy, która nam się już nie podoba. IKEA w kontynuacji kultowej reklamy sprzed 16 lat o lampie pokazuje, że taki przedmiot może zyskać nowe życie u kogoś innego w domu.