Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Highsnobiety.com wraz z Divante tworzą nowy projekt e-commerce

Highsnobiety, globalny serwis lifestylowy, rozpoczął współpracę z Divante z Grupy OEX. Celem wspólnych działań jest stworzenie nowego mobilnego projektu e-commerce Highsnobiety, koncentrującego się na obszarze customer experience.
O autorze
0 min czytania 2018-11-15

W ramach współpracy Divante wesprze klienta w optymalizacji kanału dotarcia do odbiorców, zgodnie z ich potrzebami i oczekiwaniami. Nowy mobilny e-commerce będzie oparty na rozproszonej architekturze. Cały system będzie korzystał z narzędzia o nazwie „CommerceTools”, z najnowocześniejszą nakładką zbudowaną za pomocą technologii React i GraphQL. Celem projektu jest wsparcie sprzedaży we wszystkich kanałach Highsnobiety.

– Wprowadzenie e-commerce to ukłon w stronę naszych odbiorców, którzy chcą szybko i sprawnie znaleźć produkty, o których czytają w naszym magazynie, na naszej stronie internetowej i kanałach społecznościowych – powiedział Max Berger, managing director commerce Highsnobiety.

Highsnobiety planuje wdrożenie e-commerce w drugim kwartale 2019 roku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj