W ramach współpracy Divante wesprze klienta w optymalizacji kanału dotarcia do odbiorców, zgodnie z ich potrzebami i oczekiwaniami. Nowy mobilny e-commerce będzie oparty na rozproszonej architekturze. Cały system będzie korzystał z narzędzia o nazwie „CommerceTools”, z najnowocześniejszą nakładką zbudowaną za pomocą technologii React i GraphQL. Celem projektu jest wsparcie sprzedaży we wszystkich kanałach Highsnobiety.
– Wprowadzenie e-commerce to ukłon w stronę naszych odbiorców, którzy chcą szybko i sprawnie znaleźć produkty, o których czytają w naszym magazynie, na naszej stronie internetowej i kanałach społecznościowych – powiedział Max Berger, managing director commerce Highsnobiety.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Highsnobiety planuje wdrożenie e-commerce w drugim kwartale 2019 roku.