Mówi się, że nie ważne, co o Tobie mówią, ważne by mówili. Zdaje się, że KFC zgodnie z tą dewizą stworzyło swoją nową kampanię promującą nowe frytki, bo opiera się ona na… krytycznym wpisie na Twitterze.
Na początku br. roku pewien użytkownik platformy społecznościowej zamieścił krótkiego, acz dosadnego tweeta, krytykującego frytki KFC. Nie był to zresztą pierwszy taki komentarz na temat potrawy serwowanej przez sieć.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W listopadzie br. KFC wprowadziło do swojej oferty nowe frytki, które podobno mają być smaczniejsze i o wiele lepsze niż ich poprzednia wersja. Do promocji nowej pozycji w menu, marka wykorzystała owy krytyczny tweet.
Za realizację odpowiada agencja Mother.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Przed tegorocznymi wyborami samorządowymi w Polsce, KFC pokazało, że jest świetne w real time marketingu. Zobaczcie świetną odpowiedź marki na deklarację wyborczą jednego z kandydatów na burmistrza.
PS2
Kolejny przykład świetnej kampanii KFC – marka w swojej reklamie w jawny sposób nawiązywała do zachowania zawodnika reprezentacji Brazylii, Neymara, który znany jest ze swojej aktorskiej gry i tego, że lubi wyolbrzymiać sytuacje na boisku.