Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Polski fotograf – Tomasz Lazar autorem plakatu dla Paryskiej Opery Narodowej w 350. rocznicę instytucji

Polski fotograf – Tomasz Lazar – został niedawno zaproszony do Francji, aby wykonać zdjęcia do plakatu promującego balet „Kopciuszek” wystawiany przez Paryską Operę Narodową w 350-tą rocznicę funkcjonowania tej wyjątkowej instytucji.
O autorze
2 min czytania 2018-11-23

Na wykonanych przez Tomasza Lazara fotografiach znalazła się Dorothée Gilbert – jedna z najlepszych tancerek baletowych na świecie, odtwórczyni głównej roli w spektaklu. Efekty tej współpracy można już zobaczyć na wszystkich materiałach promocyjnych Opery oraz na ulicach Paryża, a przedstawienie będzie gościć na deskach teatru od 26 listopada do 2 stycznia 2019 roku. Będzie to jeden ze spektakli inaugurujących wyjątkowy, jubileuszowy sezon Paryskiej Opery.

Zdjęcia autorstwa Tomasza Lazara znajdą się na plakacie przedstawienia według choreografii Rudolfa Nureyeva, do którego muzykę skomponował Serguei Prokofiev. Jest on adaptacją znanej wszystkim i nieśmiertelnej bajki Charles’a Perrault, której akcję przeniesiono tym razem do wielkiego świata Hollywood. Dzięki pomocy Matki Chrzestnej – producentki filmowej – bohaterka porzuca swoje dotychczasowe ubogie życie i spełnia swoje marzenia u boku Księcia z Bajki, którym w tej wersji historii jest słynny aktor – w tej roli Hugo Marchand. Główną rolę w spektaklu gra Dorothée Gilbert należąca do czołówki tancerek baletowych na całym świecie. To ona także zapozowała do zdjęć, które pokazują zarówno bajkową, jak i hollywoodzką odsłonę „Kopciuszka”

To nie pierwsza zagraniczna współpraca młodego fotografa. Lazar ma już na swoim koncie projekty realizowane w Tokio, Nowym Jorku, czy Mediolanie, a jego prace były prezentowane na wystawach między innymi we Francji, Włoszech, Hiszpanii i USA. Jest laureatem wielu nagród, zarówno tych krajowych, jak i międzynarodowych, między innymi II nagrody w konkursie World Press Photo w kategorii Ludzie i Wydarzenia.

Spektakl „Kopciuszek”, którego premiera odbędzie się 26 listopada, ma być częścią obchodów wyjątkowej – 350. rocznicy działalności Opery Narodowej w Paryżu. Hasło, które będzie towarzyszyć wszystkim wydarzeniom w tym sezonie, to „Nowoczesna od 1669 roku”, co zostało uchwycone w repertuarze wszystkich scen opery na nadchodzące kilkanaście miesięcy. Na deskach zarówno Opéra Bastille jak i Opéra Garnier zostanie wystawionych 199 przedstawień operowych i 184 baletowe. Znajdą się wśród nich zarówno klasyczne dzieła, jak i te bardziej współczesne.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jakimi pracami polskich i zagranicznych projektantów warto się jeszcze inspirować? Prelegenci konferencji Projekcje 2018: Jacek Walesiak, Bartek Kotowicz, Bartek Bojarczuk podzielili się informacjami, którzy projektanci są dla nich najbardziej inspirujący oraz z których swoich projektów są najbardziej dumni.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

TOFU Studio, autorzy „Złotej Kampanii” przygotowanej na zamówienie Muzeum Narodowego w Gdańsku i promującej XV tryptyk „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga zostali laureatami Nagrody Miasta Gdańska za Promocję Kultury Gdańska za 2017 rok oraz zostali nominowani w konkursie Joseph Binder Award.

PS3

W tegorocznej edycji konkursu 19. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS pod hasłem „Jedz ostrożnie!” zwyciężył Michał Łącki. Oprócz nagrody głównej jury przyznało w tym roku aż sześć wyróżnień. Zobaczcie prace laureatów: Przegląd prac laureatów 19. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS pod hasłem „Jedz ostrożnie!”