Libresse (znana też jako Bodyform) to marka łamiąca tabu, która w 2017 roku zmieniła podejście kobiet do menstruacji wraz z ruchem #bloodnormal. Teraz brand zaprezentował mocną kampanię Viva La Vulva w Szwecji i Danii, walczącą z mitami, niepewnością i stereotypami, którym poddawane są kobiety, jeśli chodzi o ich genitalia.
Kilka miesięcy temu marka Libresse przeprowadziła również globalne badania ilościowe, analizując, jak kobiety czują się i troszczą o swoje waginy. Wyniki badań pokazały, że problem, jaki porusza firma w swojej kampanii jest prawdziwy – ponad połowa kobiet odczuwa presję na wygląd swojej waginy, zaś 44% czuje się zakłopotana sposobem, w jaki ich pochwa naturalnie wygląda. Z kolei 68% kobiet nie wie, co to jest srom, a co czwarta osoba całkowicie nie zdaje sobie sprawy, że waginy wcale nie powinny wyglądać dokładnie tak samo.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za pomocą tej kampanii marka Libresse chce sprawić, by kobiety czuły się dumne z tego, co mają oraz by nie czuły żadnego wstydu mówiąc o swoich genitaliach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Miesiączka była, jest i jeszcze przez jakiś czas będzie tematem tabu. Marka Bodyform, sprzedająca podpaski, tampony i wkładki higieniczne w Wielkiej Brytanii próbuje zmienić podejście do problemu.
PS2
Dom z biżuterią Fine Hearts on Fire i Jade Trau, wraz ze słynną aktorką Amber Rose, stworzyły bardzo unikatową biżuterie przeznaczoną do przechowywania tamponów, które w wielu państwach na świecie podlegają opodatkowaniu. Kampania podkreśla, że dla wielu kobiet miesiączka jest luksusem.