Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Odłóż smartfon do pudełka – gdyńska restauracja promuje spożywanie posiłków bez telefonów

Odłóż smartfon do pudełka – gdyńska restauracja promuje spożywanie posiłków bez telefonów
Casa Cubeddu Ristorante da Domenico w swoim lokalu umieściła specjalne skrzynki, do których klienci mogą odkładać smartfony. Rozwiązanie to przynosi nie tylko korzyści towarzyskie i zdrowotne, ale również ekonomiczne, bowiem na każdego klienta czeka 10% rabatu.
O autorze
1 min czytania 2018-12-11

zdjęcie: facebook.com/dbamomojzasieg

Casa Cubeddu Ristorante da Domenico to pierwsza trójmiejska restauracja, która zdecydowała się wprowadzić niecodziennie rozwiązanie, jakim jest rabat w zamian za zrezygnowanie z korzystania ze smartfonów podczas spożywania posiłków. Przy wejściu do lokalu znajduje się specjalna skrzynka, do której klienci mogą odkładać swoje telefony, by w spokoju zjeść posiłek.

Co więcej, na każdym stole w restauracji znajdują się kartki świąteczne, które można wypełnić w oczekiwaniu na posiłek – na przykład wypisując życzenia dla najbliższych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Tym samym gdyńska restauracja dołączyła do inicjatywy Fundacji „Dam o Mój Zasięg”, która promuje odpowiedzialne korzystanie z narzędzi komunikacyjnych. Akcja w restauracji Casa Cubeddu Ristorante da Domenico rozpoczęła się 1 grudnia. Każda osoba, która zdecyduje się na odłożenie swojego telefonu, otrzyma 10% rabatu na zamówienie w lokalu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Cała akcja ma na celu zachęcenie klientów do tego, by czas spędzony w lokalu wykorzystać na interakcję z osobami towarzyszącymi i choć na chwilę odciąć się od cyfrowego świata.

zdjęcia: facebook.com/dbamomojzasieg

PS

KFC chciał pomóc w “odstawieniu” Internetu. Stworzył namiot, który blokuje dostęp do social mediów.

PS2

Czy będąc w restauracji, zauważyliście, ile osób wpatrzonych jest ciągle w ekran smartfona, zamiast być zajętym rozmową z innymi osobami przy stole? MasterCard Polska wraz grupą Dentsu Aegis Network Polska wpadli na pomysł, jak to zmienić. Poznajcie MasterCard Capsule.

PS3

Cyfrowi Polacy są podłączeni do sieci średnio 11 godzin dziennie – wynika z najnowszego raportu McKinsey & Company, firmy doradztwa strategicznego, Cyfrowi Polacy – przyśpieszenie e-rewolucji. 

PS4

Mediolańska restauracja This Is Not a Sushibar wpadła na pomysł nietypowej promocji z okazji otwarcia nowego lokalu – za danie można było zapłacić followersami z Instagrama.