Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Rozmawiajmy o błędach, czyli Dzień Porażki w Warszawie już w styczniu

Straciłem 2 mln złotych. Przypaliłam kotlet. Porażka. Błąd. Zdarza się. Czy krępuje cię ten temat? Chciałbyś o tym porozmawiać? A może chciałabyś posłuchać, co o porażkach wiedzą inni i jakie mają do nich podejście?
O autorze
1 min czytania 2018-12-13

Już za miesiąc, 17-18 stycznia 2019 r. w Warszawie, odbędzie się Dzień Porażki, wyjątkowa konferencja poświęcona zdobywaniu doświadczenia dzięki porażkom.

– „Dzień porażki” to dwudniowe wydarzenie, w trakcie którego będziemy zachęcać uczestników, aby rozmawiali o błędach i wyciągali z nich wnioski. Aby uczyć się na błędach, trzeba umieć o nich rozmawiać. Chcemy pokazać na warsztatach i prelekcjach jak mówić o swoich porażkach i jak rozmawiać o błędach innych osób, tak aby nie doprowadzić do awantury czy depresji, ale do wyciągnięcia z nich cennych lekcji – wyjaśnia Jarek Łojewski, pomysłodawca i organizator wydarzenia oraz prezes Fundacji Dobra Porażka.

„Dzień Porażki” to okazja, aby pokazać światu, że błędy, porażki, niezręczne momenty i inne podobne sytuacje mogą przydarzyć się każdemu, kto odważył się działać, aby osiągnąć sukces. Mamy przecież takie powiedzenie „Nie myli się tylko ten, kto nic nie robi”. Błąd wynikający z braku doświadczenia lub zasobów, niewłaściwych decyzji czy podjęcia ryzyka daje nam możliwość zdobycia nowych umiejętności i kształtowania postaw. Porażkę można przekuć w zwycięstwo.

Wśród prelegentów znajdują się m.in. Jacek Santorski, Anna Streżyńska, Monika Czaplicka, Rafał Żak czy Joanna Chmura.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Organizatorami wydarzenia są osoby, które odpowiadały za realizację comiesięcznych spotkań FuckUp Nights w Warszawie i w Trójmieście.

Pełna lista prelegentów oraz szczegóły konferencji dostępne są na stronie wydarzenia oraz w wydarzeniu na Facebooku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Do 31 grudnia 2018 r bilety na prelekcje oraz warsztaty dostępne są w niższej cenie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Sponsorem głównym wydarzenia jest firma One2tribe, ekspert z dziedziny motywacji i zmiany zachowań.
Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Dobra Porażka, a współorganizatorami są Machina Rozwoju oraz HubHub.