Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Innowacyjne technologiczne w kawiarniach: Huawei i Costa Coffee ogłaszają współpracę

Huawei oraz sieć kawiarni Costa Coffee rozpoczynają unikalną współpracę. Od 17 grudnia br. goście odwiedzający cztery warszawskie kawiarnie Costa Coffee będą mogli poznać innowacyjne rozwiązania w tabletach oraz smartfonach Huawei.
O autorze
1 min czytania 2018-12-17

Projekt ma charakter pilotażowy i jest pierwszą tego rodzaju współpracą podjętą przez producenta elektroniki użytkowej i sieć kawiarni na polskim rynku.

Współpraca Huawei i Costa Coffee rozpocznie się w najbliższy poniedziałek, 17 grudnia. W czterech kawiarniach w Warszawie – Costa Coffee Krakowskie Przedmieście, Costa Coffee Plac Trzech Krzyży, Costa Coffee Radiowa i Costa Coffee Rakowiecka – pojawią się stoliki ekspozycyjne z urządzeniami Huawei. Goście kawiarni będą mogli poznać przedpremierowo, jako jedni z pierwszych w Polsce, nowy smarfton Huawei P smart 2019. P smart dedykowany jest młodszym klientom, poszukującym świetnie wyglądającego i solidnego telefonu z obsługą płatności zbliżeniowych. Obok smartfonów, na kawiarnianych stolikach eksponowane będą cieszące się już dużą popularnością w Polsce tablety Huawei MediaPad M5 10. Goście odwiedzający kawiarnie będą mogli też skonsultować swoje pytania dotyczące urządzeń z pracownikami Costa Coffee, przeszkolonymi przez ekspertów Huawei.

– Współpraca z Costa Coffee to wyjątkowy dla Huawei projekt marketingowy. Chcemy tworzyć nowe przestrzenie, w których konsumenci mogą doświadczyć naszych produktów. Kawiarnia kojarzy nam się z chwilą wytchnienia, przyjemności, ze spotkaniami z przyjaciółmi. Razem z Costa Coffee widzimy również potencjał we współpracy z influencerami z #TeamHuawei. Planujemy unikalne spotkania dla gości kawiarni z twórcami współpracującymi z naszą marką – powiedziała Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digital w Huawei CBG Polska.

– Zależy nam, aby Costa Coffee była miejscem otwartym dla wszystkich – wielbicieli kawy, miłośników towarzyskich spotkań, jak również indywidualistów czy pasjonatów nowinek technologicznych. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, podjęliśmy współpracę z marką Huawei. Dzięki temu odwiedzający nasze kawiarnie będą mieli szansę na chwile niezwykłych, kawowych doznań przy jednoczesnym testowaniu nowości tej marki – dodaje Andrzej Jackiewicz, dyrektor zarządzający Costa Coffee Europe.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach współpracy Huawei i Costa Coffee, goście odwiedzający wybrane kawiarnie w Warszawie będą mogli przetestować smartfon P smart 2019 oraz tablety MediaPad M5 10.

Słuchaj podcastu NowyMarketing