Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Allianz po raz drugi organizuje akcję charytatywną „Bądźmy wsparciem w dobrej sprawie” na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

Allianz Polska kontynuuje świąteczną tradycję i zachęca do udziału w akcji „Bądźmy wsparciem w dobrej sprawie” na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2018-12-17

Za każde udostępnienie świątecznej kartki z dedykowanym tagiem #wdobrejsprawie Allianz przekaże 1 zł na ferie zimowe podopiecznych Stowarzyszenia.

Dzięki pierwszej edycji kampanii i zebranym w jej trakcie środkom, 30 podopiecznych SOS Wioski Dziecięce mogło wyjechać na 3-dniowy wyjazd do Biskupina i Torunia. Wyjazd obfitował w różnego rodzaju atrakcje. Dzieci miały okazję m.in. zwiedzić Muzeum Archeologiczne w Biskupinie, wziąć udział w warsztatach samodzielnego pieczenia pierniczków w Muzeum Żywego Piernika oraz zagrać w grę miejską połączoną ze zwiedzaniem najciekawszych zabytków Torunia.

W tym roku Allianz Polska po raz drugi organizuje akcję „Bądźmy wsparciem w dobrej sprawie”. Celem kampanii, podobnie jak w ubiegłym roku, jest przekazanie realnego wsparcia finansowego na ferie dla podopiecznych Stowarzyszenia. Akcja polega na umieszczaniu w kanałach social media dedykowanej kartki świątecznej przygotowanej przez ubezpieczyciela. Jak można się zaangażować? Wystarczy udostępnić świąteczna kartkę Allianz Polska na Facebook’u, Instagramie lub Twitterze z dedykowanym hashtagiem #wdobrejsprawie. Za każdy poprawnie umieszczony wpis Allianz Polska przekaże na rzecz SOS Wioski Dziecięce 1 zł.

– Pierwsza edycja kampanii #wdobrejsprawie zakończyła się sukcesem! W tym roku kontynuujemy dzielenie się dobrymi emocjami i zachęcamy wszystkich do udziału w akcji. Dla Allianz współpraca ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce jest bardzo ważna, dlatego angażujemy się w różne aktywności, które wspierają podopiecznych. A Święta to doskonała okazja, aby podzielić się z nimi dobrymi emocjami. – mówi Michał Podogrodzki, dyrektor marketingu i PR, Allianz Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja potrwa do 27 grudnia, a zebrane w jej trakcie środki zostaną przekazane na ferie zimowe podopiecznych SOS Wioski Dziecięce. Partnerem technologicznym akcji jest SentiOne, który odpowiada za zliczanie hashtagów akcji ze wszystkich kanałów social media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing