Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Trójmiejskie marki na Facebooku cz. 2 – raport Insource

Raport ,,14 dni z życia trójmiejskich marek na Facebooku cz. 2’’ to kolejna odsłona aktywności trójmiejskich firm na Facebooku. Tym razem agencja INSOURCE dwutygodniowej analizie poddała fan pages: Olt Express, Nordea Bank, Trefl SA, Port Lotniczy im. Lecha Wałęsy oraz Vectra.
O autorze
1 min czytania 2012-07-19

W badaniu zostały uwzględnione następujące czynniki: ilość postów, ilość kliknięć ,,lubię to’’, dodawane przez użytkowników komentarze, ilość udostępnień, zaangażowanie na post oraz zaangażowanie per capita. Badanie pokazało, iż analizowane firmy coraz bardziej świadomie i strategicznie planują swoje działania na Facebooku.  – Wynika to z tego, że coraz większa liczba firm obecnych na portalu realizuje ciekawsze i bardziej angażujące działania. Wiąże się to z pewnością z większymi budżetami, ale jak widać, warto – mówi Magdalena Pawłowska, Dyrektor agencji INSOURCE.

Opublikowany raport wskazuje także na fakt, że marki starają się tworzyć treści, które będą ciekawe dla konkretnej grupy osób. Związane jest to z koniecznością innego podejścia w przypadku firm oferujących produkty życia codziennego, a innego do tych, które oferują usługi. Przynosi to wymierne efekty w postaci „ruchu” na fan page. Dodatkowym wnioskiem płynącym z dwóch raportów jest konieczność uwzględnienia strategii biznesowej i wizerunkowej firmy w działaniach na portalu. Synergia odniesie większy skutek, działania nie będą oderwane od tych poza social media. Planując działania na Facebooku, trzeba nastawić się na osiągnięcie efektów w dłuższej perspektywie czasowej.

Badania odbywały się na przełomie maja i czerwca 2012 roku. Obie części raportu dostępne są tu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj