Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Grupa TAURON wraz z Polskim Radiem Katowice i Wydawnictwem Skrzat zrealizowała projekt społeczny „Energia dobrych słów”

Grupa TAURON wraz z Polskim Radiem Katowice i Wydawnictwem Skrzat zrealizowała niezwykły projekt „Energia dobrych słów”. Jeszcze przed świętami wywoła on uśmiech na twarzach wielu małych pacjentów. Trafi do nich bowiem audiobook z bajkami, które czytali dla nich m.in. górnicy i elektromonterzy.
O autorze
1 min czytania 2018-12-19

Świąteczny audiobook składa się z siedmiu bajek, które opowiadają między innymi o tym, dlaczego nie trzeba bać się nocnych potworów i kto stoi za psikusami robionymi Świętemu Mikołajowi. Magiczne historie, nie tylko świąteczne, zostały przekazane przez krakowskie wydawnictwo Skrzat, a dla chorych dzieci czytali je pracownicy Grupy TAURON w siedzibie Polskiego Radia Katowice.

Jak przyznali była to dla nich niezwykła przygoda. Są również dumni z tego, że ich głos został utrwalony na płycie, która w nakładzie trzech tysięcy egzemplarzy powędruje w świat. Audiobooki trafią bowiem zarówno do hospicjów, jak i szpitali, chorych dzieci i ich rodziców. Otrzymają je mali pacjenci z województwa śląskiego, opolskiego, małopolskiego i dolnośląskiego.

– Działamy na południu Polski i tutaj dzielimy się owocami naszej pracy. Nasi pracownicy poświęcili to, czego w dzisiejszych czasach brakuje nam wszystkim najbardziej – swój czas, a także dobrą energię, która płynie z tych ciepłych opowiadań – mówi Filip Grzegorczyk prezes zarządu TAURON Polska Energia.

Energia dobrych słów jest kolejnym adresowanym do dzieci projektem z zakresu społecznej odpowiedzialności TAURONA, którego niezwykłość polega w znacznej mierze na tym, że został zrealizowany w znacznej mierze przez samych pracowników Grupy. – Bajki czytali: Joanna Kwiatkowska, Marta Wachowska, Barbara Kuzoń, Ewelina Boguszewska, Adam Bugiel, Małgorzata Rzepa, Sebastian Pandzich, Katarzyna Nowak, Ewa Gawlik, Marta Gurska, Wioleta Łabędź, Anna Suchy, Agnieszka Indyka, Jarosław Kocot, Sabina Pająk, Mateusz Orłowski, Katarzyna Tajchman, Jan Świdroń, Grzegorz Konopka.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Nasi pacjenci słuchając nagranych audiobooków będą mogli przenieść się ze szpitalnych łóżek do radosnego bajkowego świata. Uśmiechnąć się słuchając wyjątkowych nagrań, ucieszyć nimi ucho i umysł to piękne prezenty na zbliżające się święta. Dziękujemy – komentuje Aleksandra Rumińska, z-ca dyrektora ds. pielęgniarstwa Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie.

W ubiegłym tygodniu dobrą energią dzieliły się nią również dzieci, które w Radiu Katowice składały świąteczne życzenia swoim chorym kolegom przebywających w szpitalach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zaangażowanie firmy w „Energię dobrych słów” wypływa ze „Strategii zrównoważonego rozwoju Grupy TAURON na lata 2017-2025”. Firma od lat realizuje autorskie programy społeczne, w tym również te dedykowane dzieciom. W ramach różnorakich akcji, TAURON m.in. pomaga w kompleksowym wyposażaniu pracowni do nauki przyrody w szkołach, wspiera młodych sportowców zrzeszonych w klubach i stowarzyszeniach, szkoli z szeroko pojętego bezpieczeństwa związanego z użytkowaniem energii elektrycznej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się