Czyżby kolejna część przygód słynnego Kevina McCallistera? Niestety, to tylko nowa reklama asystenta Google, w której wystąpił Macaulay Culkin, filmowy Kevin. Teraz ma 26 lat, lecz dalej korzysta z dobroci bycia samemu w domu – skacze po łóżku, je niezdrowe jedzenie i ogląda brutalne filmy nie dla dzieci. I znowu musi chronić dom przed włamywaczami! Jednak jakież to teraz łatwe, gdy we wszystkim pomaga mu asystent Google ;).
PS
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Święta wyobrażamy sobie bez prezentów, ale już nie bez choinki i „Kevina” – wynika z badania Starcom – HX Study.
PS2
Kevin nie był sam w domu! Otaczało go wiele różnych marek – w mniej i bardziej ciekawy sposób wplecionych w scenariusz filmu, bez którego wielu Polaków nie wyobraża sobie świąt Bożego Narodzenia.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing