Małe dzieci często proszą swoich rodziców o to, by jako prezent pod choinkę otrzymały jakieś zwierzę. Dorośli, nie przemyślawszy swojej decyzji, w końcu postanawiają podarować swoim pociechom małego psa lub kota. Niestety, krótko po Świętach okazuje się, że zwierzę to jednak masa obowiązków, a nie tylko zabawka, i w najgorszym przypadku owy „wymarzony prezent” trafia do schroniska lub na ulicę.
W nowym świątecznym spocie PETA postanowiła zwrócić uwagę na ten problem i przestrzec przed nieprzemyślanym dawaniem zwierząt jako prezent świąteczny.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Podczas załamania pogodowego pracownicy IKEI we włoskim mieście Katania zdobyli się na piękny gest i postanowili przygarnąć do marketu kilka bezdomnych psów, które szybko zadomowiły się w przytulnych wnętrzach sklepu.
Marka Pedigree w ramach kampanii “The Season of Good Dog” stworzyła świąteczną playlistę składającą się z kolęd dla naszych czworonogów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing