Czubówna, Knapik i Strasburger stawiają Jelonki na nogi

Dzikie zwierzęta przemówiły na święta ludzkimi głosami. I to jakimi! W zbiórce pieniędzy na nową siedzibę ośrodka w Jelonkach pod Elblągiem pomagają najbardziej znani lektorzy w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2018-12-21

„Lajeczki trzeba sprawdzić. I ile procent mam. Na nowy dom” – mówi głosem Krystyny Czubówny norka Doris, podopieczna Ośrodka Okresowej Rehabilitacji Zwierząt w Jelonkach w jednym z trzech filmików promujących akcję „Postawmy Jelonki na nogi”.

Oprócz słynnej lektorki filmów przyrodniczych, dzikim zwierzętom pomagają także aktor i gospodarz teleturnieju „Familiada” Karol Strasburger oraz Tomasz Knapik, najbardziej znany głos w Polsce.

O co chodzi? Trwa właśnie zbiórka pieniędzy na budowę nowej siedziby ośrodka w Jelonkach, który od 2013 roku niesie pomoc zwierzętom dzikim, chorym i po wypadkach.

– Ludzie, którzy znajdują chore zwierzę i chcą pomóc, często nie mają się do kogo zwrócić. Opiekujemy się sarnami po wypadkach drogowych, ptakami z uszkodzonymi skrzydłami, lisami uratowanymi przed śmiercią z hodowli. Przyjmujemy młode kuny i zające, których matki zostały zabite przez maszyny rolnicze. Schronienie znalazło u nas kilka zwierząt gospodarskich, którym nie mieliśmy serca nie pomóc – mówi o pracy ośrodka prowadząca go Anna Kamińska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Teraz Pani Anna sama musi prosić o pomoc. Trzeba wylać wylewki pod stajnię dla niewidomego konia z interwencji, zbudować woliery dla lisów i szopów, które uciekły z ferm unikając śmierci oraz wybudować i ogrodzić wybiegi dla saren. W sumie na te wszystkie działania potrzebne jest około 150 tys. złotych i w celu ich zebrania w serwisie pomagam.pl wystartowała dedykowana zbiórka. 

Pomóc Jelonkom można datkiem lub udostępnieniem informacji o akcji w mediach społecznościowych. Być może warto w te święta podzielić się radością nie tylko z bliskimi nam ludźmi, ale też dzikimi zwierzętami, skoro już do nas przemówiły i proszą o pomoc?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się