Facebook uruchomił sekcję inspiracji dla reklamodawców

Facebook uruchomił sekcję inspiracji dla reklamodawców
Facebook uruchomił nową sekcję poświęconą inspiracjom i kreatywności w ramach zasobów Facebook for Business. Znajdziemy tam materiały szkoleniowe i przykłady realizacji, zachęcające twórców oraz reklamodawców do wykorzystywania nowych rozwiązań i zwiększania efektywności działań na Facebooku.
O autorze
0 min czytania 2018-12-28

Odwiedzający sekcję inspiracji znajdą w niej najbardziej skuteczne i udane reklamy filmowe, wybrane przez Creative Shop, jak również ranking najbardziej skutecznych realizacji w danym miesiącu, skategoryzowanych według branży. Dzięki temu przedsiębiorcy mogą łatwo dowiedzieć się, jakie rozwiązania działają najlepiej w przypadku firm z ich sektora.

 

Strona zawiera również rekomendacje odnośnie brandingu, formatu i długości reklamy, a także daje dostęp do takich zasobów jak Mobile Studio, Creative Hub oraz Ads Guide.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj