W kalendarzu pojawiają się znane osoby, które na zaproszenie fotografa, Jakuba Woźniaka udostępniają swój wizerunek do zdjęć. Wszyscy partnerzy biorący udział w tym projekcie współpracują pro bono.
Do tegorocznej edycji kalendarza swojego wizerunku użyczyli: Jurek Owsiak, Cezary Pazura, Szymon Majewski, Piotr Stramowski, Alan Andersz, Wojtek Łozowski, Maffashion, Grzegorz Hyży, Agnieszka Sienkiewicz-Gauer, FitLovers, Tomek Torres, pomysłodawca projektu Jakub Woźniak oraz Kamil Domasik, zwycięzca ubiegłorocznej aukcji dot. udziału w kalendarzu WOŚP 2019. Powstały w limitowanej liczbie 27 sztuk kalendarz jest licytowany na aukcjach, z których dochód w całości zasila konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Liczba wydrukowanych w danym roku egzemplarzy jest zgodna z numerem danego finału WOŚP. Kalendarze można zakupić tylko na licytacjach WOŚP.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Agencja Kamikaze przygotowała zarówno cały projekt i oprawę graficzną tegorocznego kalendarza jak i layout poświęconej mu strony internetowej, na której znalazły się m.in. informacje o kalendarzu i link do aukcji: www.kalendarzwosp.pl.