Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kamikaze wraz z Jakubem Woźniakiem opracowało projekt tegorocznego kalendarza dla WOŚP

Agencja Kamikaze we współpracy z fotografem Jakubem Woźniakiem opracowała projekt limitowanej edycji kalendarza na 2019 rok. Sprzedaż aukcyjna kalendarza zasili tegoroczne konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Kalendarz powstaje od 10 lat, z inicjatywy Jakuba Woźniaka.
O autorze
1 min czytania 2019-01-09

W kalendarzu pojawiają się znane osoby, które na zaproszenie fotografa, Jakuba Woźniaka udostępniają swój wizerunek do zdjęć. Wszyscy partnerzy biorący udział w tym projekcie współpracują pro bono.

Do tegorocznej edycji kalendarza swojego wizerunku użyczyli: Jurek Owsiak, Cezary Pazura, Szymon Majewski, Piotr Stramowski, Alan Andersz, Wojtek Łozowski, Maffashion, Grzegorz Hyży, Agnieszka Sienkiewicz-Gauer, FitLovers, Tomek Torres, pomysłodawca projektu Jakub Woźniak oraz Kamil Domasik, zwycięzca ubiegłorocznej aukcji dot. udziału w kalendarzu WOŚP 2019. Powstały w limitowanej liczbie 27 sztuk kalendarz jest licytowany na aukcjach, z których dochód w całości zasila konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Liczba wydrukowanych w danym roku egzemplarzy jest zgodna z numerem danego finału WOŚP. Kalendarze można zakupić tylko na licytacjach WOŚP.

Agencja Kamikaze przygotowała zarówno cały projekt i oprawę graficzną tegorocznego kalendarza jak i layout poświęconej mu strony internetowej, na której znalazły się m.in. informacje o kalendarzu i link do aukcji: www.kalendarzwosp.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj