Tomasz Bogdanowicz otworzył agencję marketingu sprzedażowego „Shopper Link”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tomasz Bogdanowicz otworzył agencję marketingu sprzedażowego „Shopper Link”

Na rynku pojawiała się nowa agencja świadcząca usługi w zakresie komunikacji marketingowej, Shopper Link. Jej wyróżnikiem jest stawianie na równi wizerunkowego wymiaru budowania marki, jak i aspektu sprzedażowego. Założycielem jest Tomasz Bogdanowicz, który przez ostatnich 6 lat był związany z Walk.

– Konsument jeszcze nigdy nic nie kupił. O wydawaniu pieniędzy decyduje shopper, którego potrzeby względem komunikacji marketingowej mogą być zgoła odmienne od potrzeb konsumenta. Pełna, a przede wszystkim skuteczna pod kątem sprzedażowym komunikacja, wymaga uwzględnienia procesu zakupowego jako wielkiego kanału mediowego, a w nim przestrzeni na budowanie doświadczeń odbiorców marki – mówi Tomasz Bogdanowicz.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem agencji jest tworzenie efektywnej komunikacji marketingowej, ze szczególnym naciskiem na wymiar shopper marketingowy. Shopper Link oferuje swoim klientom kompleksowe rozwiania strategiczne i komunikacyjne, a także consulting i warsztaty. Posiada również ofertę dedykowaną start’upom, obejmującą zdefiniowanie komunikacji marketingowej oraz pozwalającą na zaimplementowanie jej w prosty sposób.

Tomasz Bogdanowicz od ponad 16 lat jest związany z branżą marketingową. Specjalizuje się w działaniach z obszaru shopper marketingu. Przed założeniem Shopper Link przez 6 lat pracował w Walk Creative, gdzie odpowiadał za nadzór nad realizacją projektów dla kluczowych klientów agencji oraz rozwijał shopper marketingowe kompetencje firmy. Doświadczenie zawodowe zdobywał również m.in. w Platformie Mediowej Point Group, VA Strategic Communications i Fabryce Pomysłów. Na swoim koncie ma szereg zrealizowanych działań m.in. dla klientów takich jak: Volkswagen, Coca-Cola, Johnson&Johnson, Nikon, Nestle, Atrium, NN IP, CEDC czy Orange. Bogdanowicz angażuje się również w działania dydaktyczne, prowadząc warsztaty i szkolenia w ramach Szkoły Marki SAR oraz wykłady w Collegium Civitas w Warszawie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij