Mini rozmiar mega efekt - promocja Halls XS

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mini rozmiar mega efekt - promocja Halls XS

Firma Mondelez Polska ruszyła z kampanią promocyjną minikuleczek Halls XS. Działania promocyjne obejmują ATL – spoty emitowane w stacjach telewizyjnych i kinach, kampanie reklamowe w punktach sprzedaży oraz niestandardowe akcje eventowe odświeżające wizerunek polskich miast.

Kampanię Halls XS zapoczątkował w połowie lipca cykl eventów w siedmiu polskich miastach pod hasłem „Mini rozmiar mega efekt”. Ideą przyświecającą było stworzenie instalacji, do których konstrukcji wykorzystano puste opakowania po cukiereczkach Halls XS. Za inspirację posłużyły flagowe symbole aglomeracji, które w mini rozmiarach maksymalnie odzwierciedlały ich charakter. W każdym mieście akcja trwała 2 dni i odbyła się kolejno we Wrocławiu (Most Grunwaldzki), Warszawie (Napis WAWA i makieta miasta), Zakopanem (Wielka Krokiew), Krakowie (Smok Wawelski), Poznaniu (Koziołki Poznańskie), Sopocie (Kuter Rybacki) i Łodzi (fotoplastykon w kształcie litery „Ł”). Do współpracy zaproszono lokalnych artystów odpowiedzialnych za przebieg i nadzór budowy instalacji. Eventom towarzyszyła kampania samplingowa nowego Halls XS pośród konsumentów i uczestników wydarzenia. Agencja Red8 Events wraz Mondelez jest autorem koncepcji aktywacji, nazwy akcji oraz całej linii kreatywnej akcji eventowej „Mini rozmiar mega efekt”. Działania PRowe w ramach aktywacji w siedmiu miastach prowadziła agencja dotPR - odpowiadała za komunikację i nagłośnienie eventów w regionach, organizację konkursów oraz pozyskanie partnerów medialnych (m.in. Interia.pl, Radio Roxy, Nasze Miasto).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pod koniec lipca wystartowała telewizyjna kampania reklamowa, która potrwa do końca br. roku. Spot będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, VOD, w kinach oraz na kanale YouTube.Za realizację spotu reklamowego odpowiada agencja JWT, media kupował Starcom.

Kampania reklamowa będzie również realizowana w wybranych punktach sprzedaży. Oprócz tradycyjnych POS-ów - wobblerów i plakatów, sprzedaż cukierków Halls XS będą wspierały m.in. dowieszki, zawieszki oraz krawaty do stref przykasowych. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij