Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Mini rozmiar mega efekt – promocja Halls XS

Firma Mondelez Polska ruszyła z kampanią promocyjną minikuleczek Halls XS. Działania promocyjne obejmują ATL – spoty emitowane w stacjach telewizyjnych i kinach, kampanie reklamowe w punktach sprzedaży oraz niestandardowe akcje eventowe odświeżające wizerunek polskich miast.
O autorze
1 min czytania 2013-08-19

Kampanię Halls XS zapoczątkował w połowie lipca cykl eventów w siedmiu polskich miastach pod hasłem „Mini rozmiar mega efekt”. Ideą przyświecającą było stworzenie instalacji, do których konstrukcji wykorzystano puste opakowania po cukiereczkach Halls XS. Za inspirację posłużyły flagowe symbole aglomeracji, które w mini rozmiarach maksymalnie odzwierciedlały ich charakter. W każdym mieście akcja trwała 2 dni i odbyła się kolejno we Wrocławiu (Most Grunwaldzki), Warszawie (Napis WAWA i makieta miasta), Zakopanem (Wielka Krokiew), Krakowie (Smok Wawelski), Poznaniu (Koziołki Poznańskie), Sopocie (Kuter Rybacki) i Łodzi (fotoplastykon w kształcie litery „Ł”). Do współpracy zaproszono lokalnych artystów odpowiedzialnych za przebieg i nadzór budowy instalacji. Eventom towarzyszyła kampania samplingowa nowego Halls XS pośród konsumentów i uczestników wydarzenia. Agencja Red8 Events wraz Mondelez jest autorem koncepcji aktywacji, nazwy akcji oraz całej linii kreatywnej akcji eventowej „Mini rozmiar mega efekt”. Działania PRowe w ramach aktywacji w siedmiu miastach prowadziła agencja dotPR – odpowiadała za komunikację i nagłośnienie eventów w regionach, organizację konkursów oraz pozyskanie partnerów medialnych (m.in. Interia.pl, Radio Roxy, Nasze Miasto).

Pod koniec lipca wystartowała telewizyjna kampania reklamowa, która potrwa do końca br. roku. Spot będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, VOD, w kinach oraz na kanale YouTube.Za realizację spotu reklamowego odpowiada agencja JWT, media kupował Starcom.

Kampania reklamowa będzie również realizowana w wybranych punktach sprzedaży. Oprócz tradycyjnych POS-ów – wobblerów i plakatów, sprzedaż cukierków Halls XS będą wspierały m.in. dowieszki, zawieszki oraz krawaty do stref przykasowych. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj