Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

[Aktualizacja] Internauci zebrali prawie 16 mln złotych w zbiórce na Facebooku na rzecz WOŚP

[Aktualizacja] Internauci zebrali prawie 16 mln złotych w zbiórce na Facebooku na rzecz WOŚP
Po śmierci śp. Prezydenta Gdańska Pawła Adamowicz użytkownicy Facebooka hojnie przekazywali datki do „ostatniej puszki Pana Prezydenta dla WOŚP” w internetowej zbiórce pieniędzy. Początkowo celem było zebranie 1000 złotych, ostatecznie zaś udało się zebrać prawie 16 mln złotych.
O autorze
1 min czytania 2019-01-21

źródło: facebook.com/budzimygdansk

W związku z tragiczną śmiercią śp. Prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza, który został ugodzony nożem podczas 27. Finału WOŚP, użytkownicy Facebooka postanowili razem zjednoczyć się we wspólnej inicjatywie.

Jako że Prezydent Gdańska aktywnie wspierał Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, internauci postanowili zorganizować zbiórkę pieniędzy na Facebooku i apelowali o zapełnianie „ostatniej puszki Pana Prezydenta dla WOŚP”.

Początkowo celem było zebranie 1000 złotych, jednak hojność internautów przerosła najśmielsze oczekiwania. Ostatecznie udało się zebrać aż 15 990 041 zł! W zbiórce udział wzięło 264 tys. darczyńców.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zbiórki na Facebooku działają od 2015 roku. W ramach nich, ludzie organizują środki pieniężne na pomoc bliskim, poszkodowanym w pożarach, chorym czy organizacjom non profit. Jak poinformowali przedstawiciele Facebooku, od momentu wejścia w życie tej funkcji łącznie udało się już zebrać ponad 1 mld dolarów.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

„Małomiasteczkowy” kiosk Dawida Podsiadło, spotkanie z Kamilem Stochem, golf od Filipa Chajzera czy zaproszenie na pokaz Saint Laurent z Anją Rubik… to tylko kilka przykładów ciekawych aukcji WOŚP, które wciąż można licytować.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Influencer marketing naprawdę ma moc. Mamaginekolog stworzyła dwa ebooki, ze sprzedaży których cały dochód miał zostać przeznaczony na konto WOŚP. W dwa dni trwania akcji udało się zebrać 1 milion złotych.