źródło: facebook.com/budzimygdansk
W związku z tragiczną śmiercią śp. Prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza, który został ugodzony nożem podczas 27. Finału WOŚP, użytkownicy Facebooka postanowili razem zjednoczyć się we wspólnej inicjatywie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Jako że Prezydent Gdańska aktywnie wspierał Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, internauci postanowili zorganizować zbiórkę pieniędzy na Facebooku i apelowali o zapełnianie „ostatniej puszki Pana Prezydenta dla WOŚP”.
Początkowo celem było zebranie 1000 złotych, jednak hojność internautów przerosła najśmielsze oczekiwania. Ostatecznie udało się zebrać aż 15 990 041 zł! W zbiórce udział wzięło 264 tys. darczyńców.
Zbiórki na Facebooku działają od 2015 roku. W ramach nich, ludzie organizują środki pieniężne na pomoc bliskim, poszkodowanym w pożarach, chorym czy organizacjom non profit. Jak poinformowali przedstawiciele Facebooku, od momentu wejścia w życie tej funkcji łącznie udało się już zebrać ponad 1 mld dolarów.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Małomiasteczkowy” kiosk Dawida Podsiadło, spotkanie z Kamilem Stochem, golf od Filipa Chajzera czy zaproszenie na pokaz Saint Laurent z Anją Rubik… to tylko kilka przykładów ciekawych aukcji WOŚP, które wciąż można licytować.
PS2
Influencer marketing naprawdę ma moc. Mamaginekolog stworzyła dwa ebooki, ze sprzedaży których cały dochód miał zostać przeznaczony na konto WOŚP. W dwa dni trwania akcji udało się zebrać 1 milion złotych.