Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„What is a man?” – marka zegarków odpowiada na spot Gillette

„What is a man?” – marka zegarków odpowiada na spot Gillette
Marka zegarków Égard stworzyła spot, w którym pokazano mężczyzn jako kochających ojców czy ciężko pracujących górników i strażaków. Film, będący swoistą odpowiedzią na reklamę marki Gillette, wieńczy hasło – „We see the good in men”.
O autorze
1 min czytania 2019-01-24

Marka zegarków Égard przygotowała spot zatytułowany „What is a man?”, który jest odpowiedzią na reklamę Gillette „The Best Men Can Be”. Tak jak w filmie marki maszynek i akcesoriów do golenia przedstawione zostały negatywne zachowania mężczyzn, by skłonić ich do stania się lepszą wersją siebie, tak w spocie Égard pokazano płeć męską w przeróżnych rolach, które sprawiają, że nasz świat jest lepszy i bezpieczniejszy.

W spocie widzimy np. strażaka ratującego ludzi z pożaru, górnika podczas ciężkiej pracy w kopalni lub ojca przytulającego swoje dziecko. Równocześnie marka przytacza też wybrane dane dotyczące mężczyzn – np. że niemal połowa ojców bez prawa do widywania się ze swoimi dziećmi wspiera je finansowo oraz, że 97% ofiar wojennych to mężczyźni.

Cały spot podsumowuje jedno mocne hasło – „We see the good in men”.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Reklama Gillette „The Best Men Can Be” miała na celu zachęcenie mężczyzn do stania się lepszą wersją samego siebie. W efekcie wiele osób zarzuca jej promowanie szkodliwych stereotypów na temat płci męskiej, a nawet atak wymierzony w jej kierunku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing