„What is a man?” – marka zegarków odpowiada na spot Gillette

„What is a man?” – marka zegarków odpowiada na spot Gillette

Marka zegarków Égard stworzyła spot, w którym pokazano mężczyzn jako kochających ojców czy ciężko pracujących górników i strażaków. Film, będący swoistą odpowiedzią na reklamę marki Gillette, wieńczy hasło – „We see the good in men”.

Marka zegarków Égard przygotowała spot zatytułowany „What is a man?”, który jest odpowiedzią na reklamę Gillette „The Best Men Can Be”. Tak jak w filmie marki maszynek i akcesoriów do golenia przedstawione zostały negatywne zachowania mężczyzn, by skłonić ich do stania się lepszą wersją siebie, tak w spocie Égard pokazano płeć męską w przeróżnych rolach, które sprawiają, że nasz świat jest lepszy i bezpieczniejszy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W spocie widzimy np. strażaka ratującego ludzi z pożaru, górnika podczas ciężkiej pracy w kopalni lub ojca przytulającego swoje dziecko. Równocześnie marka przytacza też wybrane dane dotyczące mężczyzn – np. że niemal połowa ojców bez prawa do widywania się ze swoimi dziećmi wspiera je finansowo oraz, że 97% ofiar wojennych to mężczyźni.

Cały spot podsumowuje jedno mocne hasło – „We see the good in men”.

PS

Reklama Gillette „The Best Men Can Be” miała na celu zachęcenie mężczyzn do stania się lepszą wersją samego siebie. W efekcie wiele osób zarzuca jej promowanie szkodliwych stereotypów na temat płci męskiej, a nawet atak wymierzony w jej kierunku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij