Ruszyły zgłoszenia do konkursu EB Kreator 2018

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ruszyły zgłoszenia do konkursu EB Kreator 2018

Rozpoczęła się V edycja EB Kreatora, największego konkursu employer brandingowego w Polsce, którego organizatorem jest serwis GoldenLine. Zgłoszenia można przesyłać do 1 marca 2019 r.

Celem konkursu EB Kreator jest promowanie osiągnięć i dobrych praktyk w dziedzinie employer brandingu, a także zainspirowanie innych firm do podejmowania działań wizerunkowych dotyczących marki pracodawcy. W poprzedniej edycji wzięło udział 108 pracodawców, którzy przysłali rekordową liczbę 190 projektów, co czyni konkurs największym i najbardziej prestiżowym wydarzeniem branżowym w Polsce.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Firmy mogą zgłaszać swoje projekty z zakresu employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego, zrealizowane w 2018 roku.

– Udział w konkursie EB Kreator to wspaniała okazja, aby pochwalić się projektami employer brandingowymi, przedstawić firmę w gronie atrakcyjnych pracodawców i stać się motywacją dla innych organizacji – mówi Adam Wąsik, szef Pracowni EB GoldenLine. – Zachęcamy do udziału wszystkich pracodawców, którzy w 2018 roku podjęli inspirujące działania z zakresu employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego. Zgłoszenie to również forma pochwały dla działów odpowiedzialnych za działania wizerunkowe, tym bardziej warto – dodaje Wąsik.

Projekty konkursowe mogą być zgłaszane w siedmiu kategoriach:

  • Zakładka kariera
  • Ogłoszenie rekrutacyjne
  • Kampania w social media
  • Akcja rekrutacyjna
  • Kampania employer branding
  • Wewnętrzna kampania employer branding
  • Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne

Aby wziąć udział w konkursie, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.ebkreator.pl oraz załączyć prezentację zawierającą opis projektu. Zgłoszenia przyjmowane są do 1 marca 2019 r. Udział w konkursie jest bezpłatny.

Zgłoszenia konkursowe oceni Jury w składzie Adam Wąsik (Pracownia EB GoldenLine), Szymon Motławski (Pracownia EB GoldenLine), Marta Pawlak – Dobrzańska (Great Digital), Zyta Machnicka (Lightness), Urszula Zając-Pałdyna (HRnaobcasach.pl) oraz Iwona Grochowska (Nais), Katarzyna Młynarczyk (Socjomania).

W poprzedniej edycji konkursu Jury wyróżniło nominacjami ponad 30 pracodawców. Statuetkę i tytuł EB Kreator 2017 otrzymały firmy Apptension, Kwiaty&Miut, PwC Polska, IKEA Retail, Capgemini Polska oraz McDonald’s Polska.

Ogłoszenie wyników konkursu oraz rozdanie statuetek odbędzie się 28 marca w warszawskim Teatrze Capitol.

Patronami medialnymi wydarzenia są NowyMarketing, Ligtness, Personel Plus, HRnews, PRoto i employerbranding.pl.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij