Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

W 2019 roku 1000 automatów do odbioru przesyłek w sklepach Biedronka

SwipBox, duński operator przesyłek kurierskich, poszerza sieć swoich automatów do odbioru przesyłek w sklepach Biedronka o kolejne 800 sztuk.
O autorze
1 min czytania 2019-02-01

W maju 2018 roku firma SwipBox rozpoczęła współpracę z siecią Biedronka, w ramach której umieściła w prawie 200 sklepach swoje automaty do odbioru przesyłek kurierskich.

W planach na 2019 rok jest wdrożenie kolejnych 800 urządzeń.

– W 2019 r., będziemy kontynuować inwestycje w nowe technologie na terenie naszego kraju. W ostatnich latach w Polsce w sposób znaczący wzrósł popyt na zautomatyzowane punkty odbioru, a nasze rozwiązanie jest popularne wśród konsumentów nie tylko ze względu na wygodę odbioru, ale także zmniejszenie kosztów samej dostawy – stwierdził Michał Czechowski, dyrektor zarządzający SwipBox Polska.

Pierwszą firmą kurierską, która zdecydowała się skorzystać z rozwiązania dostarczanego przez SwipBox, jest DHL Parcel.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Żabka we współpracy z AiFi pracuje nad stworzeniem konceptu kontenerowego sklepu convenience umożliwiającego zakupy z pominięciem kas.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

We wrześniu ub. r. Bio Family otworzyło w Poznaniu bezobsługowy i całodobowy supermarket, działający w ramach usługi Open 24/7. W styczniu br. marka ogłosiła otwarcie drugiego sklepu w tym formacie, tym razem zlokalizowanego w Konstancinie-Jeziornie.