#FoodPorn w reklamie z okazji 30-lecia norweskiego sklepu erotycznego

#FoodPorn w reklamie z okazji 30-lecia norweskiego sklepu erotycznego

Norweski sklep erotyczny Kondomeriet postanowił wykorzystać jedzenie w spocie z okazji swoich 30 urodzin. Spot stworzony zgodnie z hasłem #FoodPorn w subtelny sposób nawiązuje do branży erotycznej.

Na ten dość nietypowy pomysł wpadli właściciele norweskiego sklepu erotycznego Kondomeriet. Nie mogli stworzyć zwykłego spotu, reklamującego produkty marki, bo z uwagi na zaostrzone przepisy prawne, produkcja nie mogłaby trafić do emisji w telewizji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W związku z tym, postanowili skorzystać z metafory.

Z okazji swoich 30 urodzin stworzyli spot, który nawiązuje do popularnego hashtagu #FoodPorn, którym zwykle okraszone są zdjęcia apetycznie wyglądających potraw. W przypadku reklamy sklepu Kondomeriet wykorzystano jedzenie, które w subtelny sposób nawiązuje do branży erotycznej. Trzeba przyznać, że mimo wielu dwuznacznych odniesień, spot wcale nie jest wulgarny.

PS

Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami w Szczecinie ruszyło z nietypową akcją – 10 złotych ze sprzedaży wybranych zestawów erotycznych w sex shopie trafi na konto TOZ z przeznaczeniem na zakup karmy dla zwierząt.

PS2

Pod koniec października 2018 roku x-kom ruszył z pierwszą polską kampanią w serwisie Pornhub. Działania miały na celu walkę z dyskryminacją osób leworęcznych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij