Verbena odnajduje świeżość w blogosferze

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Verbena odnajduje świeżość w blogosferze

Firma I.D.C. Polonia, promując swój nowy produkt – cukierki Verbena o smaku zielonej herbaty, zaprosiła internautów do wspólnego odkrywania w blogosferze świeżych pomysłów.

Zadaniem uczestników konkursu - „Verbena - najświeższy smak na rynku” (www.konkursverbena.pl) było przesłanie linków do pisanych kobiecą ręką blogów, które odznaczają się wyjątkowo oryginalnymi pomysłami wraz z uzasadnieniem zgłoszenia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

1 sierpnia do blogosfery dołączyła sama Verbena. Na blogu marki można znaleźć wywiady, w których autorki wyróżnionych w konkursie blogów opowiedziały o tym, skąd czerpią pomysły i inspiracje, a także spróbowały w kreatywny sposób wykorzystać cukierki Verbena.

W ramach kampanii w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kablowych emitowane były spoty telewizyjne, a w maju można było obejrzeć je w kinach. Wsparcie kampanii stanowiły reklamy prasowe.

Za stworzenie koncepcji strategicznej i kreatywnej wprowadzenia nowego produktu na rynek oraz jego komunikację w Internecie, ze szczególnym naciskiem na social media, a także przygotowanie reklam prasowych, odpowiada agencja interaktywna Eura7.

Działania promocyjne kierowane były przede wszystkim do kobiet, gdyż - jak wynika z badań fokusowych przeprowadzonych przez agencję Eura7 przed startem kampanii - nowy smak szczególnie trafia w potrzeby tej grupy. Kampanię oparto na motywie świeżości, na którą zwróciły uwagę uczestniczki fokusów.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij