Biedronka wprowadza nowe pieluchomajtki Dada

Z myślą o aktywnych dzieciach Biedronka wprowadza do oferty nowe pieluchomajtki Dada Extra Soft Pantsy, stworzone we współpracy z Instytutem Matki i Dziecka. Pojawieniu się nowego produktu towarzyszy kampania reklamowa.
O autorze
1 min czytania 2019-02-22

Pieluchomajtki Dada Extra Soft Pantsy dostępne są już w stałej ofercie sieci Biedronka. Linia obejmuje 3 rozmiary pieluchomajtek dopasowanych do wagi dziecka.

– Pieluchomajtki to świetna alternatywna dla klasycznych pieluszek. Idealnie sprawdzają się u dzieci, które potrafią się już samodzielnie poruszać. Ciekawe świata maluchy są niezwykle ruchliwe, warto więc zadbać o to, by nic nie krępowało ich ruchów. Dada Extra Soft Pantsy są gwarancją jakości, bezpieczeństwa i swobody. Zadbaliśmy także o to, by opakowania były atrakcyjne dla najmłodszych, dlatego też każdemu rozmiarowi patronuje inny, sympatyczny zwierzęcy bohater: fioletowy koń, pomarańczowy lew lub niebieski hipopotam – mówi Agata Maj, dyrektor kategorii produktów dla dzieci w Jeronimo Martins Polska.

Pieluchomajtki Dada przed wprowadzeniem do sprzedaży zostały sprawdzone pod kątem bezpieczeństwa, posiadają także certyfikat PEFC, który daje gwarancję, że surowce użyte do ich produkcji pochodzą z legalnych źródeł, pozyskiwanych w zrównoważony sposób. Produkt został również przetestowany i pozytywnie oceniony przez rodziców.

Wprowadzeniu do sklepów sieci Biedronka nowej wersji pieluchomajtek Dada Extra Soft Pantsy towarzyszy kampania reklamowa. Od 21 lutego br. jest ona obecna w głównych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN. Agencją odpowiedzialną za kampanię jest Duda Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj