Hipsterska broda ANSWEAR.com - case study

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Hipsterska broda ANSWEAR.com - case study

W maju tego roku sklep internetowy ANSWEAR.com przeprowadził wiralową akcję promocyjną pod hasłem „Hipsterska broda”. Opublikowany na kanale YouTube film promocyjny stylizowany był na telewizyjny reportaż i dotyczył niecodziennego produktu: hipsterskiej brody rzekomo dostępnej w sklepie.

Wiral szybko rozprzestrzenił się w sieci, budząc zainteresowanie zarówno internautów, jak i branży reklamowej. Do końca lipca został obejrzany 125 000 razy, udostępniony 661 razy, a publikacje dotyczące akcji zebrały łącznie ponad 400 komentarzy. (Reklama została także suszonką maja - przyp. red.)

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Strona dedykowana akcji: answear.com/hipster została odwiedzona ponad 200 000 razy, przynosząc prawie 500 transakcji dokonanych przez użytkowników na łączną kwotę 103 000 zł. Cały proces przygotowania akcji od momentu pojawienia się pomysłu do powstania ostatecznej wersji filmu trwał mniej więcej 2 miesiące.

W sierpniu „Hipsterska broda” została nominowana do nagrody Ekomersy 2013 w kategorii „Najlepsza akcja promocyjna dla e-sklepu”. Szczegółowe podsumowanie akcji dostępne jest w postaci infografiki. 

 

Polecamy: Się kręci - video marketing w polskim e-commerce - więcej ciekawych przykładów video marketingu w polskim e-commerce

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij