Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Startuje kampania „Nowa Kia ProCeed. Łamie schematy”

Wystartowała kampania promująca nowy model Kia ProCeed.
O autorze
0 min czytania 2019-03-04

Nowa Kia ProCeed trafiła do sprzedaży w połowie stycznia. Z początkiem marca wystartowała kampania „Nowa Kia ProCeed. Łamie schematy”, która będzie obejmować emisję spotów w telewizji (Polsat, TVN, TVP), kinach (Cinema City, Multikino, Helios) i w kanałach online wideo jak YouTube, Facebook oraz na portalach VoD. W ramach zaplanowanych działań wykorzystany będzie również display z użyciem formatów rich media oraz mobile. Kampania potrwa do końca kwietnia.

Za lokalizację spotu i kreację online odpowiada agencja Interactive Partners. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media.