Startuje kampania „Nowa Kia ProCeed. Łamie schematy”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Startuje kampania „Nowa Kia ProCeed. Łamie schematy”

Wystartowała kampania promująca nowy model Kia ProCeed.

Nowa Kia ProCeed trafiła do sprzedaży w połowie stycznia. Z początkiem marca wystartowała kampania „Nowa Kia ProCeed. Łamie schematy”, która będzie obejmować emisję spotów w telewizji (Polsat, TVN, TVP), kinach (Cinema City, Multikino, Helios) i w kanałach online wideo jak YouTube, Facebook oraz na portalach VoD. W ramach zaplanowanych działań wykorzystany będzie również display z użyciem formatów rich media oraz mobile. Kampania potrwa do końca kwietnia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za lokalizację spotu i kreację online odpowiada agencja Interactive Partners. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij