Nowa Kia ProCeed trafiła do sprzedaży w połowie stycznia. Z początkiem marca wystartowała kampania „Nowa Kia ProCeed. Łamie schematy”, która będzie obejmować emisję spotów w telewizji (Polsat, TVN, TVP), kinach (Cinema City, Multikino, Helios) i w kanałach online wideo jak YouTube, Facebook oraz na portalach VoD. W ramach zaplanowanych działań wykorzystany będzie również display z użyciem formatów rich media oraz mobile. Kampania potrwa do końca kwietnia.
Za lokalizację spotu i kreację online odpowiada agencja Interactive Partners. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024