Bosch organizuje konkurs z Mercedesem GLA do wygrania

Bosch w każdej sferze życia dąży do perfekcyjnych osiągów. Na swojej drodze często spotyka trudności. Jedną z nich jest czas i natłok codziennych obowiązków. Dlatego we współpracy z marką Finish ruszył z ogólnopolskim konkursem. Do wygrania jest Mercedes GLA!
O autorze
1 min czytania 2019-03-04

Droga do perfekcji potrafi zabrać dużo czasu, ale nie z marką Bosch. Bosch tworzy urządzenia tak, by ułatwiać życie swoim użytkownikom i by mogli cieszyć się ważnymi momentami w gronie najbliższych.

Z nowego spotu reklamowego dla zmywarek (w TV od dziś – 4 marca) dowiemy się, że zmywając ręcznie tracimy cenny czas, nawet godzinę dziennie. W skali roku to aż dwa tygodnie. Przez ten czas można wiele zrobić. Na przykład?

Bosch we współpracy z marką Finish zachęca do odbycia „konkursowej” podróży, którą moglibyśmy zrealizować w czasie zaoszczędzonym dzięki zmywarce. Zwycięzca konkursu będzie mógł odjechać w nią nowym mercedesem GLA. Konkurs trwa od 15 lutego do 22 kwietnia 2019 roku. Skierowany jest do wszystkich, którzy w czasie akcji kupią zmywarkę marki Bosch. By wygrać wymarzony samochód wystarczy odwiedzić stronę producenta, zarejestrować zakup za pośrednictwem formularza i przesłać odpowiedź na pytanie konkursowe: W jaką podróż wybrałbyś się w zaoszczędzonym dzięki zmywarce czasie?

O konkursie dowiemy się m.in. z telewizji. Nowa reklama komunikująca perfekcyjne efekty zmywania i oszczędność czasu w zmywarkach Bosch została uzupełniona o tag-on promocyjny. Planowana obecność na małych ekranach, w stacjach ogólnopolskich i tematycznych to aż 2 miesiące.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampanii telewizyjnej towarzyszy 2-miesięczna kampania online, aktywności e- commerce i shop-in-shop mające na celu poinformowanie oraz zachęcenie konsumentów do wzięcia udziału w konkursie. W sklepach stacjonarnych pojawiają się naklejki i plakaty konkursowe. Dodatkowo każdy kto zakupi dowolną zmywarkę marki Bosch w terminie od 15 lutego do 22 kwietnia 2019 r. może u sprzedawcy odebrać zestaw kapsułek Finish Quantum.

Za przeprowadzenie kampanii TV odpowiada dom mediowy OMD. Plan działań online nadzoruje Insignia. Spot reklamowy został opracowany na podstawie materiałów centralnych. Key visual konkursowy zaprojektował: TStudio Tomasz Lechociński.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się