Polski oddział marketingu ŠKODY został nagrodzony w konkursach Innovation Agenda i Best Practice Award 2018

Niestandardowe podejście do działań marketingowych i sięganie po nowoczesne, niewykorzystywane dotąd rozwiązania, zapewniło marce ŠKODA kolejne wyróżnienia. Kampanie marketingowe prowadzone przez markę ŠKODA w Polsce zostały docenione w konkursach Innovation Agenda i Best Practice Award 2018.
O autorze
1 min czytania 2019-03-19

Polski dział marketingu ŠKODY otrzymał główną nagrodę w ramach konkursu Innovation Agenda, zdobywając statuetkę w najbardziej prestiżowej kategorii „Innovation Excellence”. Ocenie jury podlegały innowacyjne projekty, zrealizowane przez markę na poszczególnych rynkach. Docenienie świadczy o dużym potencjalne kreatywnych projektów marki w Polsce, tworzonych we współpracy z Isobar Polska, PHD Media Direction oraz Corporate Profiles Consulting.

– Jesteśmy liderem polskiego rynku i to na nas spoczywa odpowiedzialność za wyznaczanie trendów, prowadzenie śmiałych projektów. Dzięki wysokiemu potencjałowi kreatywnemu i zaangażowaniu naszego zespołu oraz wspierających nas agencji, potrafimy w Polsce realizować przedsięwzięcia stanowiące wzór dla działów marketingu ŠKODY na innych, nie tylko europejskich rynkach – mówi Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu marki ŠKODA.

Nagrody w konkursie Innovation Agenda nie okazały się jedynymi, jakie odebrali przedstawiciele polskiego działu marketingu marki. Konkurs Best Practice Award organizowany przez centralę ŠKODY wyłania najlepsze działania, które mają na celu promocję marki i jej produktów w trzech kategoriach: best event, best digital&social activation oraz best campaign. Polska okazała się bezkonkurencyjna w kategorii best campaign, w której otrzymała nagrodę główną za innowacyjną kampanię ŠKODY FABIA LIVE. Jej wyjątkowość zagwarantowało wyprodukowanie i wyemitowanie 60-sekundowego materiału „Nowa Bovska FABIA” na żywo, zrealizowanego w jednym ujęciu. Wielokanałowa transmisja na żywo została przeprowadzona jednocześnie w telewizji TVN, na portalach horyzontalnych, platformach Facebook i YouTube, kanałach influencerów oraz w kinie.

– Odbiór reklamy nowej FABII bardzo pozytywnie nas zaskoczył. To pierwsze takie przedsięwzięcie w Polsce, a na świecie pierwsze w branży motoryzacyjnej. Od dekady jesteśmy marką najczęściej wybieraną przez Polaków, w naturalny sposób chcemy wyznaczać trendy na płaszczyźnie reklamowania naszych samochodów. Cieszymy się, że zostało to docenione także przez naszych zagranicznych kolegów – mówi Arkadiusz Gwizdek.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nominację w kategorii best event otrzymała strefa bezpieczeństwa stworzona specjalnie na potrzeby targów Poznań Motor Show. „Bezpieczeństwo Klasy Š” to projekt, który odwiedzającym największe targi motoryzacyjne w Polsce, umożliwił zapoznanie się z wieloma systemami bezpieczeństwa stosowanymi w samochodach ŠKODY oraz pozwolił doświadczyć wielu z nich w niespotykanych dotąd okolicznościach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing