Marka w świecie esportu [e-book]

Marka w świecie esportu [e-book]

Jak wykorzystać esport w komunikacji marki? To jedno z zagadnień, które coraz częściej pojawia się w agendzie konferencji branżowych. Powód jest prosty. Sporty elektroniczne rozpychają się w branży rozrywkowej z niezłym rozmachem i coraz częściej przyciągają firmy spoza branży gier i technologii.

Wciąż jednak brakuje usystematyzowanej wiedzy dla agencji PR, jak komunikować o tej dziedzinie. W odpowiedzi na te oczekiwania Prowly wspólnie z domem produkcyjnym Foszer Sawicki, agencją Mindspot Communication&Media i devils.one przygotowało e-book „Marka w świecie esportu”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Chcemy pokazać, obszary, które powinny zainteresować agencje PR i marketingowe, a także osoby szeroko zainteresowane prowadzeniem komunikacji do tej grupy – komentuje Magda Wosińska, content marketing specialist Prowly, autorka publikacji.

Patronem medialnym e-booka jest NowyMarketing.

Z e-booka dowiecie się:

  • czym jest esport i ile znaczy w biznesie rozrywkowym,
  • gdzie na mapie esportowej jest miejsce na PR i content,
  • czy warto postawić na działania komunikacyjne oparte o streaming,
  • jak esport pomógł markom w osiągnięciu ich celów biznesowych,
  • które kampanie wyróżnili eksperci.

Znajdziecie tu nazwiska mocno związane z esportem:

  • Aleksander Szlachetko, szef ESL Polska
  • Milka Budimir, Sprite Polska
  • Marek Spadło, Foszer Sawicki
  • Juliusz Kornaszewski, Mindspot Communication&Media
  • Piotr Bombol, Gameset
  • Anna Rozwandowicz, The Story Mob
  • Michael Blount, Kazoo Communications
  • Marcin Krupa, prezydent Miasta Katowice
  • Maciej Boroń, Tomasz Przeździecki, MediaCom
  • Szymon Kubiak, devils.one
  • Krzysztof Rygiel, Monday PR

PR-owcu, marketingowcu, czas włączyć się do gry. Dlaczego warto?

– Gaming jako trend nie jest do zignorowania. Coraz więcej firm z zewnątrz będzie się starało zaangażować: agencje reklamowe, domy mediowe, agencje consultingowe, ale oczywiście też media i klienci. Bariera wejścia jest bardzo duża i warto poświęcić czas na odpowiednie przygotowania i zrozumienie tego świata. Rywalizacja o uwagę młodych konsumentów już się zaczęła – lepiej jej nie przegapić – Piotr Bombol, CEO Gameset.

– Stara zasada, od lat powtarzana przez guru marketingu, mówi: „Jeśli chcesz zaplanować udaną strategię, najpierw poznaj grupę docelową”. Target esportowy to młodzi, bardzo zaangażowani gracze, influencerzy, którzy są na bieżąco z nowinkami technologicznymi. Wyzwania dla PR-owców? Muszą oni po pierwsze zrozumieć, do kogo kierują działania, gdy myślą o esporcie. Po drugie powinni wybrać narzędzia przydatne w prowadzeniu komunikacji w tej grupie – Magdalena Wosińska, autorka raportu i content marketing Specialist, Prowly.

– Świat esportu jest źródłem wielu wyjątkowych, silnych osobowości, niezwykłych historii i emocjonujących momentów, w związku z czym organizacje esportowe mają genialne możliwości tworzenia różnego rodzaju treści. Od dokumentów, przez reality shows, po memy i instruktaże – przyjąć może się wszystko, co wnosi wartość do społeczności – Marek Spadło, autor raportu i Head of Experience, devils.one.

E-book „Marka w świecie esportu” dostępny jest do pobrania na tej stronie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij