TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

IKEA chce wprowadzić jadalne naczynia z otrąb pszennych

IKEA chce wprowadzić jadalne naczynia z otrąb pszennych
To się nazywa zero waste – jadalne naczynia z otrąb pszennych. IKEA w swojej restauracji w CH Blue City prowadzi testy takowych talerzy.
O autorze
1 min czytania 2019-03-25

zdjęcie: twitter.com/RzecznikIKEA

IKEA wielokrotnie już udowodniła, że prowadzi wiele zrównoważonych działań, które mają na celu ochronę naszego środowiska i przeciwdziałanie zmianom klimatu. Teraz marka postanowiła iść w kierunku ideologii zero waste, bo ma w planach wprowadzenie biodegradowalnych i jadalnych naczyń z otrąb pszennych.

Testy takowych naczyń aktualnie są prowadzone w restauracji IKEA w CH Blue City w Warszawie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Spot „What if?” prezentuje stanowisko IKEA – marki, która cały czas chce być jeszcze lepsza, przyjaźniejsza dla swoich klientów i dla środowiska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Naukowcy z Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej opracowali innowacyjny materiał polimerowy, z którego wykonali sztućce. Testy wykazały, że są one tak samo trwałe jak ich plastikowe zamienniki, a przy tym w pełni biodegradowalne.

PS3

Polska projektanta Róża Rutkowska stworzyła alternatywę dla plastikowych opakowań – tkaninę z grzyba kombucha, w którą można pakować żywność, tym samym przedłużając jej termin ważności.

PS4

Carrefour nawiązał współpracę z firmą Terracycle, w ramach której planuje wdrożyć koncepcję Loop, polegającą na oferowaniu swoim klientom produktów w opakowaniach zwrotnych. Do tej inicjatywy dołączył również Koncern Beiersdorf, właściciel takich marek jak Nivea, Tesa, La Prarie, Eucerin i Hansaplast.

PS5

Nestlé ogłosiło, że do 2025 r. wprowadzi opakowania w 100% nadające się do recyklingu lub takie, które będzie można ponownie wykorzystać. Z kolei już w od lutego br. firma rozpocznie eliminację plastikowych słomek, wykorzystując w tym celu alternatywne materiały, takie jak papier.

PS6

Coca-Cola w Polsce rozszerza swoją obecność w sektorze FMCG, wprowadzając markę AdeZ® – napoje roślinne powstające na bazie soi, ryżu, owsa, kokosa i migdałów. Nowatorskie opakowania PET w 30% złożone są z surowców roślinnych i w 100% podlegają recyklingowi.