W ramach akcji „Dobry Głos dla Firm” ING udostępnia opinie o firmach wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską

ING Bank Śląski w ramach akcji „Dobry Głos dla Firm” udostępnia w sieci pierwsze nagrania opinii klientów o swoich ulubionych firmach zaaranżowane i wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską.
O autorze
1 min czytania 2019-03-26

„Dobry Głos dla firm” to akcja, którą ING Bank Śląski rozpoczął w 2018 roku. W poprzedniej edycji do pisania pozytywnych opinii o ulubionych firmach, zachęcali Mela Koteluk i Paweł Domagała. Internauci zgłosili wtedy ponad 1300 opinii, z których 70 zostało wyśpiewanych przez artystów.

– Naszą akcją pokazujemy, że dawanie dobrych opinii jest ważne i potrzebne. Dla firm, to gotowa reklama, dzięki której mogą mieć więcej klientów. Zachęcamy do zobaczenia pierwszych teledysków – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Twarzą tegorocznej edycji jest Katarzyna Nosowska. Artystka ze zgłoszonych na stronie www.glosdlafirm.pl opinii wyśpiewa 15 i nagra do nich teledyski. Dodatkowo każdy przedsiębiorca może skorzystać ze specjalnie przygotowanego, dedykowanego wideo z artystką i zamieścić je na swoim fanpage’u. Dzięki temu ma szansę sam zachęcać swoich klientów do wystawiania mu opinii.

Za aranżację i muzykę wybranych opinii odpowiada artystka wraz z Pawłem Krawczykiem. Reżyserem teledysków jest Alan Willmann.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do tej pory klienci zgłosili już ponad 1 tysiąc opinii o swoich ulubionych firmach a ponad 600 firm skorzystało z dedykowanego wideo z Katarzyną Nosowską! Akcja potrwa do 17 maja br.






Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja Gong, za zakup mediów – MullenLowe MediaHub, a za produkcję filmów – Film Produkcja.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się