Mela Koteluk i Paweł Domagała zmieniają dobre opinie internautów o firmach w piosenki w kampanii ING Banku Śląskiego

W nowej kampanii ING Banku Śląskiego internauci piszą dobre opinie o firmach, a Mela Koteluk i Paweł Domagała zamieniają je w piosenki. Dzięki temu, dobre opinie niosą się po sieci jak dobra muzyka.
O autorze
1 min czytania 2018-11-05

„Dobry Głos dla Firm” to nazwa kampanii, która ma pomóc firmom zdobywać nowych klientów, dzięki większej liczbie dobrych opinii. Żeby o dobrych opiniach zrobiło się naprawdę głośno, ich treści stają się tekstami piosenek, które w krótkich klipach śpiewają Mela Koteluk i Paweł Domagała.

Wraz ze startem kampanii w internecie pojawił się spot zachęcający użytkowników do zostawiania swoich opinii na stronie www.glosdlafirm.pl oraz pierwsze interpretacje artystów na temat dobrych opinii, znalezionych wcześniej w sieci – napisanych przez zadowolonych klientów. Dobre opinie o firmach zbiera także powołany do życia chatbot, który komunikuje się z użytkownikami przez aplikację Messenger.





W ramach kampanii, w piosenki zamieni się kilkadziesiąt opinii spośród tych, zebranych od zadowolonych użytkowników. Każdy wyróżniony tekst zyska dedykowaną aranżację muzyczną i oprawę wizualną, a do sieci trafi za pośrednictwem strony www.glosdlafirm.pl i youtube’owego kanału ING Banku Śląskiego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Czas trwania kampanii: od 5 do 30 listopada 2018 roku;
Zakres działań: digital (internet + social media);
Idea i kreacja kampanii: agencja GONG;
Zakup mediów: MullenLowe MediaHub;
Reżyseria filmów: Julia Rogowska;
Produkcja: dom produkcyjny Papaya Films.

Słuchaj podcastu NowyMarketing