Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

#trashchallengeMEDIA: Paclan rzuca rękawice dziennikarzom

Paclan wspiera #trashtag i przyłącza się do akcji Wirtualnej Polski pod hasłem #trashchallengeMEDIA! Marka przekaże produkty niezbędne do sprzątania wszystkim redakcjom, które podejmą wyzwanie.
O autorze
1 min czytania 2019-03-27

W ciągu ostatnich tygodni Internet podbił challenge #trashtag, który nieustannie zyskuje na popularności. W porównaniu do poprzednich internetowych wyzwań, akcja zaskarbiła sobie ogromną sympatię internautów – w końcu chodzi o działanie w dobrej sprawie, a konkretniej o posprzątanie zaśmieconego miejsca i opublikowania efektów „przed i po”.

Przed nadejściem kalendarzowej wiosny do akcji dołączyła się Wirtualna Polska, dając początek wyzwaniu #trashchallengeMEDIA. Dzięki pomocy Lasów Państwowych dziennikarze znaleźli miejsce wymagające interwencji i posprzątali zaśmieconą przestrzeń. Następnie Wirtualna Polska rzuciła wyzwanie innym redakcjom, nominując je. „Zróbcie to samo, nawet lepiej niż my!” – w ten sposób Wirtualna Polska zapoczątkowała ogólnopolską rywalizację w szczytnym celu. 

Akcję wspiera także Paclan – marka produktów gospodarstwa domowego, takich jak gąbki, ściereczki, rękawiczki czy worki na śmieci. Paclan także wziął udział w wyzwaniu #trashtag. Poza tym aktywnie wspiera lokalną wrocławską Fundację OnWater, która zachęca do sprzątania brzegów Odry. Teraz marka postanowiła kibicować nominowanym portalom i nie poprzestaje tylko na słowach! Paclan zapewnia, że przekaże produkty do sprzątania wszystkim redakcjom, które wezmą udział w wyzwaniu Wirtualnej Polski. Chętnym oferuje niezbędnik do wykonania zadania, czyli worki na śmieci i rękawice. Deklarację marki można znaleźć na jej facebookowym profilu. W komentarzach pojawiają się już nominacje dla kolejnych podmiotów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj