Barbara Wrońska w drugiej odsłonie kampanii „Bierz życie za rogi” Banku Pekao

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Barbara Wrońska w drugiej odsłonie kampanii „Bierz życie za rogi” Banku Pekao

Bank Pekao ruszył z drugą odsłoną kampanii reklamowej „Bierz życie za rogi” z udziałem wokalistki Barbary Wrońskiej.

Kampania, która ruszyła 27 marca br., w swoim przekazie nawiązuje do wartości promowanych przez Bank Pekao – samodzielności, odwagi i „brania życia za rogi”. Jej bohaterką jest Barbara Wrońska – wokalistka, kompozytorka i autorka tekstów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Historia „brania życia za rogi” (nowego motto kampanii reklamowych Pekao) jest w przypadku artystki związana z decyzją o rozpoczęciu solowej kariery po latach gry w zespole. Mimo aktywnego życia rodzinnego i różnych przeciwności losu, Barbara Wrońska wydała w ubiegłym roku swoją pierwszą płytę. Została za nią nominowana do nagrody Fryderyki. W reklamie pożyczki, bank wykorzystuje jej utwór „Nie czekaj”.

– Chcemy przedstawiać szeroko osoby, które nie boją się stawiać czoła przeciwnościom losu i dążą do spełniania swoich wielkich marzeń. Barbara Wrońska opowiada swoją historię w naszej kampanii. To kolejna odsłona komunikacji wokół hasła „Bierz życie za rogi”, promującej odwagę, by podążać własną drogą, samodzielność, przedsiębiorczość i determinację – mówi Marcin Marjański, dyrektor Departamentu Marketingu, Komunikacji i Badań w Pekao.

Kampania wspiera sprzedaż pożyczek gotówkowych. Klienci nieposiadający pożyczek w Banku Pekao mogą liczyć na promocyjne warunki: 0 proc. prowizji oraz oprocentowanie na poziomie 6,99 proc., (RSSO 7,18 proc. ). Oferta jest dostępna dla okresów kredytowania do 12 miesięcy oraz pożyczek do 150 tys. zł.

Bank Pekao, jeden z pionierów sprzedaży produktów kredytowych przez kanały elektroniczne, coraz skuteczniej sprzedaje zdalnie. W minionym roku online i przez aplikację mobilną PeoPay sprzedała się prawie co trzecia pożyczka gotówkowa, a wolumen sprzedaży przez kanały elektroniczne urósł o 59 proc.

Kampania marketingowa pożyczki Pekao obejmuje swoim zasięgiem wybrane media ogólnopolskie i lokalne. Główne kanały komunikacji to telewizja i Internet, uzupełnione kampanią w kinach i reklamą w komunikacji miejskiej. Kampania została przygotowana we współpracy z agencją McCann Worldgroup. Spot reklamowy wyprodukowała agencja McCann Worldgroup i dom produkcyjny Lucky Luciano. Media zakupił FullSix Media Poland. W pierwszej edycji kampanii - promującej Konto Przekorzystne Banku Pekao - udział wziął himalaista i skialpinista Andrzej Bargiel.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij