Kanadyjska agencja The Garden miała za zadanie zareklamować markę produkującą erotyczne zabawki dla kobiet. Jednak jak można się domyśleć, było to nie lada wyzwanie, biorąc pod uwagę przepisy, które zakazują eksponowania gadżetów erotycznych na nośnikach reklamowych. Firma zdołała jednak umieścić reklamę pewnej zabawki erotycznej dla kobiet, na billboardzie ruchliwej, kanadyjskiej autostradzie. Jak?
W związku z tym, że w Kanadzie panują wyjątkowo zaostrzone przepisy reklamowania gadżetów erotycznych, agencja wpadła na pomysł zareklamowania wibrującego stymulatora łechtaczki w taki sposób, który z pewnością nikogo nie urazi ani zdeprawuje. Umieściła więc zdjęcie estetycznie wyglądającej zabawki erotycznej na billboardzie, który został okraszony hasłem „Wykrzycz swoje własne imię”. Co więcej, nośnik reklamowy znalazł się tuż obok ruchliwej autostrady w Kanadzie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Reklama agencji The Garden została okrzyknięta jako jeden z najbardziej kreatywnych przykładów copywritingu ostatnich lat.
Kampania niemieckiego ministerstwa transportu miała na celu promować bezpieczną jazdę na rowerze z użyciem kasku na głowę. Została jednak skrytykowana za seksizm, bowiem modele w reklamie są prawie nadzy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing